De der lastbilchafutter ..................~
Fra : Ukendt

Dato : 24-04-08 21:21

G'aften i hytterne

Lige hjemvendt fra en tur til Slagelse efter en bil, måtte vi jo
sande, at det stadig står skidt til for en del af chafutterne

Forrest i Karavanen , kørte jo Brormanden og jeg , i hans kære Previa,
med en autotrailer, og herpå stående Pøsjø 309 - bag os, den store af
tøserne - Og da vi jo er lovlydige mennesker ( høhø ) gik turen
hjemad med de højst 80, man må køre med sådan en himstregims på slæv

Satme (pardon my french) om ikke en roekuleklapper skal ligge og
presse Britta , altså køre satans tæt - så tæt at hun er noget
bekymret - og vi taler 10 meter bag hende

Nåehhh ja - Fjolset drejer også af samme sted på motorvejen, så inde
i Lellinge, hvor vejen er indsnævret ved Brugsen, måtte vi jo lige
fortælle klovnen et par borgerlige ord

Sår'n en stakkel skal sgu' holde afstand - stakkel, fordi han jo ikke
kunne ane, at den bil, han lå og pressede, havde fæller, i bilen foran

Hvis sådan en klovn har travlt, kan han sgu' køre udenom ....

Skidt nu med det ..... vi kom da hjem - og venner - man kan stadig
finde en lille billig bil ude i krattet -

En Pøsjø 309, til 1500 bob's incl. nummerplader, og 1½ år til syn -
fnis ! Vi skal bare lige ha smidt en ny kobling i den, så triller
den

http://www.froerup.dk/jan/biler/index.htm

--
Jan_stevns

Fra : Lars [6710]

Dato : 24-04-08 21:45

jan_stevns skrev:

> En Pøsjø 309, til 1500 bob's incl. nummerplader, og 1½ år til syn -

Og med dobbelt kat

--
Venlig hilsen

Lars Hørlyck Sørensen

Fra : Ukendt

Dato : 24-04-08 22:38

"Lars [6710]" <lars@hoerXXXXlyck.dk> skrev :

>Og med dobbelt kat

og så har du kun set en syvendedel af bestanden ;)

--
Jan_stevns

Fra : Lars [6710]

Dato : 26-04-08 18:28

jan_stevns skrev:

> og så har du kun set en syvendedel af bestanden ;)

Hold da op .... Kender I ikke til familie planlægning

Men det må jo så betyde at bestanden af fugle og mus på matriklen er til
at overse

--
Venlig hilsen

Lars Hørlyck Sørensen

Fra : Claus Frørup

Dato : 26-04-08 18:56

Isang tao pinangalanan, Lars [6710] nagsulat:

hvad er fugle og mus?

--
Dette er en signatur.

Læs den ikke.

Fra : Ukendt

Dato : 26-04-08 18:57

>Hold da op .... Kender I ikke til familie planlægning

>Men det må jo så betyde at bestanden af fugle og mus på matriklen er til
>at overse

Mus - er der meget langt mellem ... men det hænder da at en af
lømlerne har held i sprøjten.

Fuglene i nabolaget, har lært at flyve udenom
--
Jan_stevns

Fra : Folmer Rasmussen

Dato : 26-04-08 19:04

On Sat, 26 Apr 2008 19:56:37 +0200, jan_stevns wrote:

>Mus - er der meget langt mellem ... men det hænder da at en af
>lømlerne har held i sprøjten.
>
>Fuglene i nabolaget, har lært at flyve udenom

>--

Hvis du har en forbindelse til deres flyveleder, kunne du så ikke
foreslå en min. flyvehøjde på 4.20 meter?

Det ville spare mig for mange chock, når de ramler på forrude og
solskærm.

--

Venlig hilsen
Folmer

Fra : Ukendt

Dato : 26-04-08 19:47

Folmer Rasmussen <folmer@rasmussen.mail.dk> skrev :

>Hvis du har en forbindelse til deres flyveleder, kunne du så ikke
>foreslå en min. flyvehøjde på 4.20 meter?

Hah ! Hvordan tror du så det lyder når man panger ind i en stak
måger med 160+ ?

Har lige brugt timer på at vaske diverse fuglerester af bilen -
adrrrr!

--
Jan_stevns

Fra : Ukendt

Dato : 26-04-08 19:50

On Sat, 26 Apr 2008 20:47:24 +0200, jan_stevns wrote:

>Hah ! Hvordan tror du så det lyder når man panger ind i en stak
>måger med 160+ ?
>
>Har lige brugt timer på at vaske diverse fuglerester af bilen -
>adrrrr!

Ååh, var der måger i Tyskland, shit da! )))
--
To biler og tre hunde.
http://www.123hjemmeside.dk/fi-ka

Fra : Ukendt

Dato : 26-04-08 19:59

Ivan Madsen <> skrev :

>Ååh, var der måger i Tyskland, shit da! )))

det ved jeg sgutte - men måske stor fejlvisning på trillometeret ;)

--
Jan_stevns

Fra : Ukendt

Dato : 26-04-08 20:07

On Sat, 26 Apr 2008 20:59:22 +0200, jan_stevns wrote:

>det ved jeg sgutte - men måske stor fejlvisning på trillometeret ;)

Åh, OK......kender den....har også set trillometeret på 160+ og
smasket en måge ved Horsens.......skide Asconaer, speedoen dur
ingenting til - kunne vise over 190 og få en Mazda929 til at græde
))

Fra : Folmer Rasmussen

Dato : 26-04-08 20:06

On Sat, 26 Apr 2008 20:49:55 +0200, Ivan Madsen <> wrote:

>Ååh, var der måger i Tyskland, shit da! )))

>--

Skadefryd er..................nårh ja, en skidt ting. .o))

Det er altid spændende, når man kommer ud for at besigtige skaderne,
om det er havmåger med en delikat duft af havets herligheder, eller om
det er noget fjerkræ der har fløjet efter bondens plov, og bare er
fyldt med orm og larver.

--

Venlig hilsen
Folmer

Fra : Folmer Rasmussen

Dato : 26-04-08 20:01

>Hah ! Hvordan tror du så det lyder når man panger ind i en stak
>måger med 160+ ?

>--

Blev du forskrækket?

>--

>Har lige brugt timer på at vaske diverse fuglerester af bilen -
>adrrrr!

>--

Hvis du skal ørle, så tag lige pejling af vindretningen først.

--

Venlig hilsen
Folmer

Fra : Ukendt

Dato : 26-04-08 22:04

>Blev du forskrækket?

En smule ;)

>Hvis du skal ørle, så tag lige pejling af vindretningen først.

Jeg har prøvet det der var værre.
--
Jan_stevns

Fra : Møller

Dato : 26-04-08 11:15

jan_stevns skrev:

> og så har du kun set en syvendedel af bestanden ;)

Har du rotter på loftet )

Møller

Fra : Ukendt

Dato : 26-04-08 11:17

Møller <bruger@migg2n.dk> skrev :

>Har du rotter på loftet )

Nej - kun roterende fis i myggebeholderen ;)

--
Jan_stevns

Fra : Møller

Dato : 25-04-08 09:44

jan_stevns skrev:

> En Pøsjø 309, til 1500 bob's incl. nummerplader, og 1½ år til syn -
> fnis ! Vi skal bare lige ha smidt en ny kobling i den, så triller
> den
>
> http://www.froerup.dk/jan/biler/index.htm

Med den udstødning skal du lige tælle antallet af stempler, de kan jo ryge lige igennem.

PS I de seneste koblingssæt jeg har købet, var centreringsdornen ikke med, men den har du jo et hav
liggende af, så du ikke som jeg da jeg skulle skifte i Chevetten lavede en af et kosteskaft , en
metalstang i enden og noget tape. de der nymodens af plast er altid gode at have på lager.

Ligger Skovgaard ikke tæt ved dig, han har godt nok normalt kun til Citroen, men til den motor kan
du jo finde identiske dele )
Koblingssæt ca. 900,-
og to paldåser til ca kr 25 pr stk.

Så er bilens værdi jo næsten fordoblet!

Peugeotpris for kobling til en 306, måske IKKE din model:

00002004C3MEK. KOBLING ex.moms. 829,00 DKK incl moms 1.036,25 DKK

Jeg tog bare den øverste, bl.a er der to diameter 180mm og 200 mm
309F 2 20A10A   MEKANISME FRIKTION   MA OG TU
309F 2 20A10B   MEKANISME FRIKTION   CARBURETTOR OG BE1 OG BE3 OG E1 G1 G2 Y2 J2
309F 2 20A10C   MEKANISME FRIKTION   DIESEL OG XU OG BE1 OG BE3 INDTIL DATO 19920101
309F 2 20A10D   MEKANISME FRIKTION   INJECTION OG XU OG BE1 OG BE3 INDTIL DATO 19920101
309F 2 20A10E   MEKANISME FRIKTION   CARBURETTOR OG XU OG BE1 OG BE3 INDTIL DATO 19920101
309F 2 20A15C   MEKANISME FRIKTION   DIESEL OG XU OG BE3 SIDEN DATO 19920101
309F 2 20A15D   MEKANISME FRIKTION   INJECTION OG XU OG BE3 SIDEN DATO 19920101
309F 2 20A15E   MEKANISME FRIKTION   CARBURETTOR OG XU OG BE3 SIDEN DATO 19920101

Møller

Fra : Klaus G.

Dato : 25-04-08 15:03

> Satme (pardon my french) om ikke en roekuleklapper skal ligge og
> presse Britta , altså køre satans tæt - så tæt at hun er noget
> bekymret - og vi taler 10 meter bag hende
Har jeg også prøvet, der lå jeg kørte 95km/t efter speedo, ca. en 90km/t i
virkligheden på en vej med hastighedsbegrænsning på 80km/t. Jeg tænder
bremselyset et par gange(meget let træd på bremsen), det hjælper ikke. Jeg
bremser lidt det hjælper heller ikke. Sætter så farten ned til 75km/t efter
speedo, det hjælper heller ikke. Efter 10mins kørsel med 75km/t ringer de
hjemme fra kontoret(arbejdet) om vi(havde min makker med) lå og generede en
lastbil... "Ahvad for noget" tænkte vi bare.

Da vi ankom til den store tankstation ved Give(lige ved Give elementer)
standsede vi bilen. Min makker gik ud og spurgte hvad faen han havde gang i.
Og hvis jeg skal være helt helt ærlig, så mindede chauførens opførsel mig
mest en en gal sølvryg(stor gorilla). Han råbte og skreg, slog på
døren(havde armen ude af vinduet) osv.. Spurgte om han ikke kendte
fartgrænsen på hans vogntog, hvilket bare hidsede ham yderligere op. Endte
med en, måske lidt fræk/provokerende, bemærkning fra min makkers side af,
som lød "ja, og det eneste du har format til, er at gå hjem og slå din
kone". Se så fik vi fart på, for så ville han ud af lastbilen, men heldigvis
var hans enorme korpus af anden overbevisning. Så vi var længe væk inden han
landede på asfalten :)

Jeg ved godt det er meget sjældent at lastbil chauførere opføre sig så
primitiv, men hvordan faen kan sådan en mand overhovedet ha' lov til at føre
lastbil?

--
Klaus G. // Seth-Enoch
www.seth-enoch.dk/gallery

Fra : Henrik Stidsen

Dato : 25-04-08 21:48

"Klaus G." <klaus_godt@hotmail.com> wrote in

> Jeg ved godt det er meget sjældent at lastbil chauførere opføre sig så
> primitiv, men hvordan faen kan sådan en mand overhovedet ha' lov til
> at føre lastbil?

Det er heller ikke sikkert han har det...

Fra : Ukendt

Dato : 25-04-08 18:45

On Thu, 24 Apr 2008 22:21:01 +0200, jan_stevns wrote:

<...>

>En Pøsjø 309, til 1500 bob's incl. nummerplader, og 1½ år til syn -
>fnis ! Vi skal bare lige ha smidt en ny kobling i den, så triller
>den
>
>http://www.froerup.dk/jan/biler/index.htm

Hvad bliver det næste, en Xantia eller Xsara? )
For jeg kan ikke forestille mig du klemmer dig ned i en Pluto )

Fra : Folmer Rasmussen

Dato : 26-04-08 13:10

> [...]

>presse Britta , altså køre satans tæt - så tæt at hun er noget
>bekymret - og vi taler 10 meter bag hende

Den arme lastbilchauffør har uden at være i stand til at få Jer bragt
til standsning, bare haft til hensigt at fortælle Jer at det ikke er
tilladt at køre 80 km/t. gennem Lellinge.

> [...]

>kunne ane, at den bil, han lå og pressede, havde fæller, i bilen foran
>
>Hvis sådan en klovn har travlt, kan han sgu' køre udenom ....

Det må man heller ikke i Lellinge.

> [...]

>En Pøsjø 309, til 1500 bob's incl. nummerplader, og 1½ år til syn -
>fnis ! Vi skal bare lige ha smidt en ny kobling i den, så triller

Katten er nuttet.

--

Venlig hilsen
Folmer

Fra : Ukendt

Dato : 26-04-08 13:32

> [...]

>til standsning, bare haft til hensigt at fortælle Jer at det ikke er
>tilladt at køre 80 km/t. gennem Lellinge.

Den arme chafut, var da ved at få en gris, da karavanen blev standset
på et strategisk sted, og 2 personer steg ud fra en bil, og gik hen
til klaphatten.

Idioten hørte til den ualmindeligt, men desværre for faget ofte
forekommende, fatsvage type, der ikke evner at fatte at en bil, med en
trailer, og derpå stående pøsjø - er i sin fulde ret til at overholde
landets lovgivning.

Intet - intet ! berettiger klaphatten til at ligge og presse en
forankørende bil.

Gør man det, kan man jo risikere at rende ind i en skideballe

( som fyren her så gjorde )

Claus og jeg kunne jo se han lå og kørte endda meget tæt på Britta,
som holdt den afstand frem til os, som hun bør.

>Katten er nuttet.

hvilken en af dem ? ;)
--
Jan_stevns

Fra : Fly Christensen

Dato : 26-04-08 17:41

On Sat, 26 Apr 2008 14:32:28 +0200, jan_stevns wrote:

>hvilken en af dem ? ;)

Den med ørerne.

Fly

--
In space nobody will hear your cream

Fra : Claus Frørup

Dato : 26-04-08 14:37

Isang tao pinangalanan, Folmer Rasmussen nagsulat:

klip
>Den arme lastbilchauffør har uden at være i stand til at få Jer bragt
>til standsning, bare haft til hensigt at fortælle Jer at det ikke er
>tilladt at køre 80 km/t. gennem Lellinge.

Nu havde jeg for en gangs skyld fået en gps med i dytten, så vi var
skam nede på 50 ved byskiltet.

>Det må man heller ikke i Lellinge.

Ikke når vi lige skal sige ham et par borgerlige ord.

Han svedte godtnok lidt rigeligt efter den "overhaling"
--
Dette er en signatur.

Læs den ikke.