Ny VW T5 kopholder/askebære spørgsmål
Fra : Brian Kals

Dato : 23-04-08 22:30

Hej.

Jeg har fået en ny VW T5, men den dobbelte kopholder/askebære er nu blevet
til 1 kopholder og ingen askebære i den nye.
Det syntes jeg er ret surt, ikke så meget pga askebæret, men jeg mangler den
ekstra kopholder.

Mit spørgsmål er så.

Den gamle T5´er holder her endnu, kan jeg flytte det gamle panel med dobbelt
kopholder/askebære over i den nye ?.
Instrument bordet i den gamle T5 og den nye T5 ser helt ens ud, så der er
måske chance for at det kan lade sig gøre.
I givet fald, hvordan gøres det lige, så jeg ikke brækker det hele fra
hinnanden ?.

På forhold tak.

Hilsen
Brian.

Fra : Henning Lund

Dato : 25-04-08 18:51

Brian Kals tastede:
> [...]
> der er måske chance for at det kan lade sig gøre.
> I givet fald, hvordan gøres det lige, så jeg ikke brækker det

Køw en anden bil.

--
Mvh Henning Lund
http://www.sitecenter.dk/freespace/

Fra : Steen Andersen

Dato : 27-04-08 19:08

Jeg har da vist haft askebægret ude i min T5. Kan ikke lige huske hvordan,
men jeg skal nok kigge efter i morgen. VW´s vanvittige løsning med en
kopholder lige oveni kontakten til nødblink er måske grunden til at der kun
er én kopholder i den nye?

Ellers prøv at spørge på caravelle.dk - der er et godt forum med mange kloge
svar.

-Steen

Fra : Steen Andersen

Dato : 27-04-08 19:09

- Og det var selvfølgelig et svar til Brian og ikke til Henning. Sorry!

Fra : Brian Kals

Dato : 27-04-08 19:26

"Steen Andersen" <duebjerg@removedettemail1.stofanet.dk> skrev i en
meddelelse news:4814be75$0$27377$ba624c82@nntp06.dk.telia.net...
> [...]
> kun er én kopholder i den nye?
>
> Ellers prøv at spørge på caravelle.dk - der er et godt forum med mange

Tak for hjælpen Steen, jeg prøver på caravelle.

Mvh
Brian

Fra : Brian Kals

Dato : 29-04-08 20:43

"Brian Kals" <esa1@houge.spamfree.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Instrument bordet i den gamle T5 og den nye T5 ser helt ens ud, så der er
> måske chance for at det kan lade sig gøre.

Svaret er ja.
Har lige byttet det rundt, det passer fint.

Mvh
Brian