Hvad koster en læderstue?
Fra : Ukendt

Dato : 22-04-08 11:49

Jeg har kig på en Mercedes E320'er, som har gået omkring 300.000 km.
Det er en udkørt taxa, hvor al det mekaniske er renoveret. Men
interiøret er kedleigt
Hvad skal man regne med en komplet "læderstue"-renovering koster til
sådan et skrummel?

Fra : Klaus G.

Dato : 22-04-08 13:19

> [...]
> interiøret er kedleigt
> Hvad skal man regne med en komplet "læderstue"-renovering koster til
Nogen gange på ebay.de kan man finde rigtig rigtig billige læderstuer, men
man skal satme være hurtig. De kommer ofte fra totalskadet biler. I tyskland
skal en bil ikke have nær så meget skade før den bliver totalskadet jo. Så
en bil med en stor bule i fronten eller bagenden har stadig en perfekt
kabine f.eks..

--
Klaus G. // Seth-Enoch
www.seth-enoch.dk/gallery

Fra : BigMac

Dato : 22-04-08 13:35

> [...]
brugt fra 5.000,-
nyt læder på i tyskland for 10 - 15.000

Fra : Steen F.

Dato : 22-04-08 23:06

Henning wrote:
> [...]
> interiøret er kedleigt
> Hvad skal man regne med en komplet "læderstue"-renovering koster til

Hvis det skal ligne en ny, så koster en ombetrækning omkring 25.000 kr.
Mercedes forhandlerne har kontakter til nogle dygtige saddelmagere (eller
hvad de nu kaldes).

/Steen

Fra : Søren

Dato : 23-04-08 12:58

Henning skrev:
> [...]
> interiøret er kedleigt
> Hvad skal man regne med en komplet "læderstue"-renovering koster til

Kør til Sverige og få lavet læder lige som du vil have det det. Det
koster omkring 15K.

mvh Søren

Fra : Møller

Dato : 23-04-08 14:18

Søren skrev:

> Kør til Sverige og få lavet læder lige som du vil have det det. Det
> koster omkring 15K.

Og vil du hellere til Polen:
http://www.investa.dk/biler/Priser_leather.htm

Du ku jo også spørge her:
http://imsadelmager.dk/default.asp?Action=Details&Item=325

Møller

Fra : Mark

Dato : 23-04-08 17:28

> [...]
> interiøret er kedleigt
> Hvad skal man regne med en komplet "læderstue"-renovering koster til

Prøv: http://www.bilhouse.dk/wizi/index.php

/Mark.

Fra : Tom

Dato : 24-04-08 17:38

<Henning> skrev i en meddelelse
> [...]
> interiøret er kedleigt
> Hvad skal man regne med en komplet "læderstue"-renovering koster til

Til min mondeo fik jeg fat i en komplet recaro læderstue med hele sv*neriet
for 2.300 Kr på ebay. Hentede det selv i Hamborg.

--
Tom

Fra : Steen F.

Dato : 24-04-08 20:29

Tom wrote:
> Til min mondeo fik jeg fat i en komplet recaro læderstue med hele
> sv*neriet for 2.300 Kr på ebay. Hentede det selv i Hamborg.

Var der mærker efter brækjern?

Fra : Møller

Dato : 24-04-08 20:39

Steen F. skrev: