Export af bil
Fra : BigMac

Dato : 20-04-08 20:43

Kan man ikke længere få afgiften tilbage ved export??

Fra : Jan Petersen

Dato : 20-04-08 22:21

"BigMac" <mail@MCautoFJERN.dk> schrieb im Newsbeitrag
> Kan man ikke længere få afgiften tilbage ved export??
Jo - dog fratrukket 15 % af den beregnede afgift, og restbeløbet skal være
over 7.500 kr for bilers vedkommende. Gældende fra 31.01.2008.

Mvh
Jan Petersen (der plejer at skulle af med penge i stedet for)

Fra : BigMac

Dato : 21-04-08 18:55

"Jan Petersen" <jan@NOSPAM.kosmo.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
>
> Mvh
> Jan Petersen (der plejer at skulle af med penge i stedet for)
OK - jeg havde bare hørt at det skulle stoppe i april 2008...
- men det er måske bare en and.

Fra : Sp@msen

Dato : 21-04-08 21:43

"BigMac" <mail@MCautoFJERN.dk> skrev i meddelelsen

> "Jan Petersen" <jan@NOSPAM.kosmo.dk> skrev i en meddelelse

> OK - jeg havde bare hørt at det skulle stoppe i april 2008...
> - men det er måske bare en and.
'Det er sat som lovforslag, og ikke vedtaget endnu...'
Sagde damen da på skat sidst i marts måned til mig da jeg gjorde det :)

Mvh.
Flemming

Fra : BigMac

Dato : 22-04-08 05:28

> 'Det er sat som lovforslag, og ikke vedtaget endnu...'
> Sagde damen da på skat sidst i marts måned til mig da jeg gjorde det :)

OK - man skal bare læse hele teksten ,-)

http://fpn.dk/motor/bil/article1320356.ece

takker