lille p*k -> stor bil
Fra : Leonard

Dato : 20-04-08 18:56

Så er det endnu engang bevist:
http://www.berlingske.dk/article/20080420/viden/80420020/
Sidste afsnit er da værd at citere ofte

--
Leonard
Hellere komme for sent i dette liv
end for tidligt til det næste ...

Fra : -= JF =-

Dato : 20-04-08 20:31

Leonard skrev:
> Så er det endnu engang bevist:
> http://www.berlingske.dk/article/20080420/viden/80420020/
> Sidste afsnit er da værd at citere ofte

Og bladrer man lidt længere ned, står Lene Espersen og viser sin
definition af en lille pik

--
Mvh. John

Fra : Jens G

Dato : 20-04-08 20:43

On Sun, 20 Apr 2008 21:30:50 +0200, -= JF =- <null@null.null> wrote:

>Og bladrer man lidt længere ned, står Lene Espersen og viser sin
>definition af en lille pik

Det må være dette billede du mener:
http://www.berlingske.dk/article/20080420/danmark/102170041/&template=zoom&image=0

--
Jens G
Kan anbefale http://www.everlove.dk til IP telefoni.

Fra : -= JF =-

Dato : 20-04-08 21:14

Jens G skrev:

> Det må være dette billede du mener:
> http://www.berlingske.dk/article/20080420/danmark/102170041/&template=zoom&image=0

Jüst præcis
Kunne godt gi' lidt præstationsangst ;)

--
Mvh. John

Fra : TJ

Dato : 21-04-08 07:23

>Og bladrer man lidt længere ned, står Lene Espersen og viser sin
>definition af en lille pik

Hvad man ikke kan se på billedet er, at hun er i gang med at synge "Jeg
har set en rigtig negermand..." ; )

--
I'm not dead yet, I just smell bad.

Fra : Frank Leegaard

Dato : 21-04-08 10:27

Fra : Frank Leegaard

Dato : 21-04-08 10:28

Leonard wrote:
> Så er det endnu engang bevist:
> http://www.berlingske.dk/article/20080420/viden/80420020/
> Sidste afsnit er da værd at citere ofte

Jeg kan så forstå at du er reglen der bekræfter undtagelsen:

Man kan godt både have lille bil og p*k?

/F

Fra : Leonard

Dato : 21-04-08 17:41

On Mon, 21 Apr 2008 11:27:34 +0200, Frank Leegaard wrote:

> Man kan godt både have lille bil og p*k?

Næh, hov, jeg har skam også en stor bil

Fra : brian

Dato : 22-04-08 07:44

On Mon, 21 Apr 2008 18:41:09 +0200, Leonard <piper28a@gmail.invalid>
wrote:

>Næh, hov, jeg har skam også en stor bil

Men hvor efterlader det alle truckerne ?

Fra : Torben Scheel

Dato : 22-04-08 08:55

brian wrote:

> Men hvor efterlader det alle truckerne ?

3. sal - lingeri, håndtasker og parfume.

--
vh
Torben

Fra : Folmer Rasmussen

Dato : 22-04-08 11:10

On Tue, 22 Apr 2008 09:55:02 +0200, Torben Scheel
<torben_scheel@hotmail.com> wrote:

>3. sal - lingeri, håndtasker og parfume.

>--

Du kan få et drag over nakken med sådan en håndtaske, din møghund.

Er du ikke klar over at når du skriver sådan noget, så starter der en
film for mit indre øje. Den var ikke god. )

--

Venlig hilsen
Folmer

Fra : brian

Dato : 22-04-08 12:13

On Tue, 22 Apr 2008 12:10:05 +0200, Folmer Rasmussen
<folmer@rasmussen.mail.dk> wrote:

>Du kan få et drag over nakken med sådan en håndtaske, din møghund.
>
>Er du ikke klar over at når du skriver sådan noget, så starter der en
>film for mit indre øje. Den var ikke god. )

Det var sq da godt at det ikke var en god film ))

Fra : TJ

Dato : 22-04-08 14:31

>Er du ikke klar over at når du skriver sådan noget, så starter der en
>film for mit indre øje. Den var ikke god. )

Nå, har du også været på dén rasteplads? :(

--
I'm not dead yet, I just smell bad.

Fra : Folmer Rasmussen

Dato : 22-04-08 11:04

On Tue, 22 Apr 2008 08:44:28 +0200, brian <no@no.dk> wrote:

>Men hvor efterlader det alle truckerne ?

>--

I Jerusalem.

Det er det eneste sted der er en ordentlig grædemur.

Hvordan er det iøvrigt med denne for vort land så vigtige problematik,
når det gælder kvindelige bilførere? )

Jeg kender et par stykker der godt kunne trænge til en større bil.

--

Venlig hilsen
Folmer