Hvad er der sket - og hvor?
Fra : hanzen

Dato : 19-04-08 12:56

Mage til sludder har jeg ikke set længe.
Hvad er det for en trafikant?
Sønder Borup ligger i den sydlige udkant af Randers.

http://ekstrabladet.dk/112/article997709.ece
En motorcykelbilist er kørt galt på motorvejen ved Sønder Borup nord for
Viborg
--
hilzen
hanzen

Fra : Folmer Rasmussen

Dato : 19-04-08 13:15

On Sat, 19 Apr 2008 13:55:34 +0200, "hanzen" <hanzen@mailmeej.dk>
wrote:

>Mage til sludder har jeg ikke set længe.

>--

Hvori består sludderet?

>--

>Hvad er det for en trafikant?

>--

Når jeg læser artiklen er det en motorcyklist med en passager bag på

>--

>Sønder Borup ligger i den sydlige udkant af Randers.

>--

Ja, det står der i artiklen.

> [...]

>http://ekstrabladet.dk/112/article997709.ece
>En motorcykelbilist er kørt galt på motorvejen ved Sønder Borup nord for

Det står der ikke noget om.

--

Venlig hilsen
Folmer

Fra : hanzen

Dato : 19-04-08 14:10

> Hvori består sludderet?

> Når jeg læser artiklen er det en motorcyklist med en passager bag på

> Ja, det står der i artiklen.

> Det står der ikke noget om.
Fordi båtnakkerne har opdaget fejlen.
Der stod :

En motorcykelbilist er kørt galt på motorvejen ved Sønder Borup nord for
Viborg

Hvad er en motorcykelbilist.
Nord for Viborg er ikke det samme smo syd for Randers.
--
hilzen
hanzen

Fra : Henrik Stidsen

Dato : 19-04-08 15:02

Folmer Rasmussen <folmer@rasmussen.mail.dk> wrote in

> Det står der ikke noget om.

Muligvis fordi EB har rettet det.

"Mindst en er dræbt ved en alvorlig trafikulykke på motorvej E 45 ved
Sønder Borup nord for Viborg."

"Ifølge Vejdirektoratet er højre spor i sydgående retning mellem frakørsel
42 Randers S og frakørsel 43 Sønder Borup spærret på grund af
oprydningsarbejdet efter ulykken."

http://nyhederne.tv2.dk/article.php/id-11257383.html?rss

Fra : Niels Pein

Dato : 19-04-08 22:15

"hanzen" <hanzen@mailmeej.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> Sønder Borup ligger i den sydlige udkant af Randers.
>
> En motorcykelbilist er kørt galt på motorvejen ved Sønder Borup nord for

Må jeg foreslå at du finder en mindre tragisk artikel at kaste din harme
over med hensyn til trykfejl. I anstændighedens navn.

En ung kvinde har mistet livet og en lille dreng har mistet sin mor.
Kondolerer. Tankerne går til de efterladte.
--
Hilsen Niels

Fra : hanzen

Dato : 20-04-08 08:02

"Niels Pein" <fornavn@efternavn.landekode> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> En ung kvinde har mistet livet og en lille dreng har mistet sin mor.
> Kondolerer. Tankerne går til de efterladte.

Netop derfor burde medierne have lidt mere styr på fakta inden de sktiger
nyhederne ud.
--
hilzen
hanzen