Fælge (ET og hulafstand)???
Fra : Yehaah

Dato : 19-04-08 01:37

Jeg skal have et ekstra sæt fælge til min bil, så jeg har et med
sommerdæk og et med vinterdæk.

Jeg har en Daihatsu Cuore (L701), hvis eneste ulempe er at der ikke er
en officiel importør i landet, man kan kontakte med spørgsmål.

Jeg har ledt med lys og lygte efter data på fælge (Indpresningsdybde
og hulafstand) på sådan en uden held.

Er der nogen der kender til nogle databaser med disse data?

Yehaah!

Fra : Møller

Dato : 19-04-08 11:07

Yehaah skrev:
> [...]
> og hulafstand) på sådan en uden held.
>
> Er der nogen der kender til nogle databaser med disse data?

Har du søgt på fælgen der skal det stå:
f.eks:
5Jx13H2 ETxx
Hulcirkeldiameter: 100mm
Kan måles på boltene med en skydelærer.
og lidt matematil, eller Google:
http://kortlink.dk/google/564u

DAIHATSU APPLAUSE, CHARADE,
CUORE PYZAR, YRV 4 X 100

ET kan varierer lidt men se om det ikke er i typegodkendelsen:
http://www.biltorvet.dk/MinBil/MinBil.aspx:

lidt i stil med:
Fra en vilkårlig bil, altså IKKE din!!!
Da jeg jo ikke har data på den, men du skal blot taste registreringsnr ind og så følge anvisningen,
kopier godkendelsesnr over det er lettest.

Variant nr.1
Fælge5,00B x 13
Indpresningsdybde28
Sporvidde