Grimmeste bil længe set !!
Fra : Ukendt

Dato : 18-04-08 23:58

Et eksempel på , at det ikke er altid der skal betales for ekstraudstyr !!

http://www.bilbasen.dk/cars/usedcars/showcar.aspx?adid=534901733&source=1&show=bigpic

Fra : Frank Leegaard

Dato : 19-04-08 00:13

P. Eugeot wrote:
> Et eksempel på , at det ikke er altid der skal betales for
> ekstraudstyr !!
>

> http://www.bilbasen.dk/cars/usedcars/showcar.aspx?adid=534901733&source=1&show=bigpic

Den er sgu da skræddersyet til en kommende Hunddej ejer.

Den rammer lige ned midt i målgruppen...

/F

Fra : Ukendt

Dato : 19-04-08 00:29

Fra : Folmer Rasmussen

Dato : 19-04-08 10:26

On Sat, 19 Apr 2008 01:12:58 +0200, "Frank Leegaard"
<frankFJERN@superbruger.dk> wrote:

>Den er sgu da skræddersyet til en kommende Hunddej ejer.

>--

Hvordan?

>--

>Den rammer lige ned midt i målgruppen...

>--

Som du har definitionen på?

--

Venlig hilsen
Folmer

Fra : Frank Leegaard

Dato : 19-04-08 11:05

Folmer Rasmussen wrote:

> Hvordan?

> Som du har definitionen på?

Se dig for... (Er spejlet kun nødvendigt?)

/F

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 19-04-08 06:58

"P. Eugeot" skriver:

> Et eksempel på , at det ikke er altid der skal betales for ekstraudstyr !!
>

> http://www.bilbasen.dk/cars/usedcars/showcar.aspx?adid=534901733&source=1&show=bigpic

De skal se den guldfarvede kadett med spoiler og skørter der kører rundt
her i byen - så er "jåndaj'en" smuk....

Klaus
http://home6.inet.tele.dk/moppe

Fra : Folmer Rasmussen

Dato : 19-04-08 10:30

On Sat, 19 Apr 2008 07:57:47 +0200, "Klaus D. Mikkelsen"
<er.du.saa.klog@du.kan.finde.den> wrote:

>"P. Eugeot" skriver:

>De skal se den guldfarvede kadett med spoiler og skørter der kører rundt
>her i byen - så er "jåndaj'en" smuk....

>--

Du må hellere lægge et bud på Kadett'en. Det er så pinligt at køre
rundt i en bil, hvis navn man ikke kan stave til.

--

Venlig hilsen
Folmer

Fra : Ukendt

Dato : 19-04-08 19:14

Folmer Rasmussen wrote:
> Du må hellere lægge et bud på Kadett'en. Det er så pinligt at køre
> rundt i en bil, hvis navn man ikke kan stave til.

Det er nok derfor indvandrerne foretrækker BMW. Det er ikke så svært at
stave til, og forholdsvis let at huske 3 bogstaver

Fra : Ukendt

Dato : 19-04-08 19:34

"Peter" <-> skrev i en meddelelse

> Det er nok derfor indvandrerne foretrækker BMW. Det er ikke så svært at
> stave til, og forholdsvis let at huske 3 bogstaver

LOL !

Fra : Folmer Rasmussen

Dato : 19-04-08 10:28

On Sat, 19 Apr 2008 00:58:23 +0200, "P. Eugeot"
<franskbil.virker.ikkenej> wrote:

>Et eksempel på , at det ikke er altid der skal betales for ekstraudstyr !!
>

>--

Er det forlygterne du tænker på, og hvad har det med din header at
gøre?

Hvis du synes at ekstralygterne skæmmer, så skal du bare se hvad
svenskerne kan finde på at gøre med biler der er betydeligt mere
statusbefængte.

--

Venlig hilsen
Folmer

Fra : Ukendt

Dato : 19-04-08 11:05

> [...]
>
> Hvis du synes at ekstralygterne skæmmer, så skal du bare se hvad
> svenskerne kan finde på at gøre med biler der er betydeligt mere

Mon ikke det er forlygterne jeg tænker på ?
Min header beskriver ganske godt bilen
Om en bil er grim eller ej , afhænger af øjet der ser ..

Fra : -= JF =-

Dato : 19-04-08 14:05

Folmer Rasmussen skrev:

> Hvis du synes at ekstralygterne skæmmer, så skal du bare se hvad
> svenskerne kan finde på at gøre med biler der er betydeligt mere
> statusbefængte.

Jamen, de er bindegale!
3 monsterstore (hvorfor egentlig 3?) projektører i grillen, og 2 små blå
progektører nederst i hvert forhjørne... Der må fandeme være mørkt hinsidan!

--
Mvh. John

Fra : Klaus G.

Dato : 19-04-08 15:31

> Jamen, de er bindegale!
> 3 monsterstore (hvorfor egentlig 3?) projektører i grillen, og 2 små blå
> progektører nederst i hvert forhjørne... Der må fandeme være mørkt
> hinsidan!
Midnats sol om sommeren, gæt hvor mørkt der så er om vintere når man kommer
lidt nord på.

Boede jeg et sted hvor vinter halvåret er +70% mørke, så havde jeg også
nogle mega lamper foran på bilen. Dog skulle det laves så smart at de lige
hurtigt kan afmonteres igen til sommeren :)

--
Klaus G. // Seth-Enoch
www.seth-enoch.dk/gallery

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 19-04-08 18:08

-= JF =- skriver:

> Jamen, de er bindegale!
> 3 monsterstore (hvorfor egentlig 3?) projektører i grillen,

Der er sjældent plads til 4 og da 3 giver mere lys end 2, så monterer
man 3.

> og 2 små blå
> progektører nederst i hvert forhjørne... Der må fandeme være mørkt hinsidan!

Det er der satme også.

Jeg har været i Kiruna 2 gange i sluningen af november og i Klimpfjäll
(en lille snotklat vest nordvest for Wilhelmina) i januar.

Efter klokken 16 er der sort som i en negers røv!

Fra : Claus Frørup

Dato : 19-04-08 22:13

Isang tao pinangalanan, Klaus D. Mikkelsen nagsulat:

>Efter klokken 16 er der sort som i en negers røv!

Og hvad lavede du så der?

)

--
Dette er en signatur.

Læs den ikke.

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 20-04-08 05:56

"Claus Frørup" skriver:

> Og hvad lavede du så der?

Vindmøller......

Fra : Claus Frørup

Dato : 20-04-08 10:58

Isang tao pinangalanan, Klaus D. Mikkelsen nagsulat:

>"Claus Frørup" skriver:

>Vindmøller......

LOL

--
Dette er en signatur.

Læs den ikke.

Fra : Folmer Rasmussen

Dato : 20-04-08 11:03

On Sun, 20 Apr 2008 11:58:19 +0200, Claus Frørup <Claus@froerup.dk>
wrote:

>Isang tao pinangalanan, Klaus D. Mikkelsen nagsulat:

>LOL

>--

Er det ikke en turbo, når der er tale om trykladning?

--

Venlig hilsen
Folmer

Fra : Ukendt

Dato : 20-04-08 11:32

Claus Frørup <Claus@froerup.dk> skrev :

>LOL

Nu ved vi måske hvorfra Tsvansen fik ideen til knallertreklamen ?
--
Jan_stevns

Fra : Claus Frørup

Dato : 20-04-08 16:48

Isang tao pinangalanan, jan_stevns nagsulat:

>Nu ved vi måske hvorfra Tsvansen fik ideen til knallertreklamen ?

Nej, den har de tyvstjålet fra Policeacademy.

--
Dette er en signatur.

Læs den ikke.