Pris på danske plader?
Fra : Ukendt

Dato : 17-04-08 15:00

http://importbiler.dk/web/content/usedcars.aspx?company_id=3748&classic=1&page_id=10
- hvad skal jeg regne med at skulle aflevere til Skat for at få
nummerplader på? Jeg har forsøgt at beregne, men er meget i tvivl om
ekstraudstyr osv.

Fra : Klaus G.

Dato : 17-04-08 15:02

> [...]
> - hvad skal jeg regne med at skulle aflevere til Skat for at få
> nummerplader på? Jeg har forsøgt at beregne, men er meget i tvivl om
Du kan vist ikk linke til en af de tre biler, så du må sige hvad bil der er
tale om :) Bimmer, Jaguar, eller Renaulten?

--
Klaus G. // Seth-Enoch
www.seth-enoch.dk/gallery

Fra : Henning

Dato : 17-04-08 17:44

On Thu, 17 Apr 2008 16:02:19 +0200, "Klaus G."
<klaus_godt@hotmail.com> wrote:

>Du kan vist ikk linke til en af de tre biler, så du må sige hvad bil der er
>tale om :) Bimmer, Jaguar, eller Renaulten?

Ok ok... Det er BMW'en jeg er interesseret i prisen på

Fra : Mogens

Dato : 20-04-08 22:30

"Henning" < @> skrev i en meddelelse

> Ok ok... Det er BMW'en jeg er interesseret i prisen på

Find en tilsvarende vogn hos en dansk forhandler - ca. 62% af den
annoncerede pris vil udgøre den afgift, du kommer til at betale ifm. import.

Den annoncerede BMW er alt for dyr - de koster langt mindre på
www.mobile.de - www.autoscout24.de - www.pkw.de. For nogle år siden købte
jég en '03 BMW 530d touring steptronic i München. Jeg gav allerede dengang
langt mindre for bilen, og den var desuden udstyret med ALT...

Fra : Hans Paulin \(6310\)

Dato : 20-04-08 22:45

Mogens skrev:

> den var desuden udstyret
> med ALT...

Sædevarme?
Hans
http://www.sitecenter.dk/hanspaulin/

Fra : Mogens

Dato : 21-04-08 05:10

> Sædevarme?

Den automatiske dæktrykskontrol og varme i rattet var ligeledes sparet væk,
Hans :)

Fra : Hans Paulin \(6310\)

Dato : 21-04-08 07:32

Mogens skrev:

> Den automatiske dæktrykskontrol og varme i rattet var ligeledes
> sparet væk, Hans :)

Hæ hæ

Fra : Kasper Hansen [Bruxe~

Dato : 17-04-08 20:27

> - hvad skal jeg regne med at skulle aflevere til Skat for at få
> nummerplader på? Jeg har forsøgt at beregne, men er meget i tvivl om
> ekstraudstyr osv.

Det ved jeg ikke, men du kan spare de første 30-35.000 ved at købe den i
f.eks. Belgien...
http://nl.autoscout.be/Details.aspx?id=119764048

Prisen du linker til virker ALT for høj.

Vi kan dele besparelsen - så skal jeg nok køre den til DK for dig ;)

/Kasper Hansen
- Der er bosat i Belgien.