Kørebolsjer
Fra : Claus U

Dato : 14-04-08 12:52

Kan nogen anbefale nogle gode kørebolsjer. Kriterierne er, at de skal
kunne holde *rigtig* længe i munden og man skal først få lyst til at
knase dem til allersidst. De må gerne være meget store, men ikke så
store, at man ikke kan tale rent. Bolsjerne skal helst være pakket
individuelt.

I øjeblikket bruger jeg bolsjerne fra Princip - Men findes der bedre?
--
Claus U --- www.cykeltyven.dk

Fra : Jacob Rungwald

Dato : 14-04-08 13:54

"Claus U" <usenet@dumbass.dk> wrote in message
> [...]
> individuelt.
>
> I øjeblikket bruger jeg bolsjerne fra Princip - Men findes der bedre?

hihi, jeg har aldrig tænkt over at man kan anbefale "køre" bolsjer til
hinanden, glæder mig til at se hvad der dukker op at muligheder :)

Mvh
Jacob

Fra : Folmer Rasmussen

Dato : 14-04-08 14:46

On Mon, 14 Apr 2008 14:54:26 +0200, "Jacob Rungwald"
<jacob@*fjern*rungwald.dk> wrote:

> [...]
>
>hihi, jeg har aldrig tænkt over at man kan anbefale "køre" bolsjer til
>hinanden, glæder mig til at se hvad der dukker op at muligheder :)

Må jeg anbefale "Hold Kæft" bolcher. Så slipper man for al ævlen i
mobilos. .o)

--

Venlig hilsen
Folmer

Fra : Per Beer Hansen

Dato : 14-04-08 15:11

Folmer Rasmussen wrote:

> Må jeg anbefale "Hold Kæft" bolcher. Så slipper man for al ævlen i
> mobilos. .o)

Jeg plejer nu bare, at stikke ungerne nogen af de dersens grønne bolsjer,
som man kan "få" gratis på stort set alle rastepladser med toilet, de holder
længe og ungerne er dejligt stille
Selv spiser jeg ikke bolsjer medens jeg kører, så kan jeg jo ikke diskutere
med GPS damen

--
Mvh Per
www.perbeer.dk - Motorsport

Fra : Folmer Rasmussen

Dato : 14-04-08 15:25

On Mon, 14 Apr 2008 16:11:22 +0200, "Per Beer Hansen"
<perbeerNOSPAM@NOSPAMperbeer.dk> wrote:

> [...]
>som man kan "få" gratis på stort set alle rastepladser med toilet, de holder

Nååårhh...........så kan jeg bedre forstå hvorfor du ikke kan
registrere duften af de dæk du havde inde i bilen.

>--

>Selv spiser jeg ikke bolsjer medens jeg kører, så kan jeg jo ikke diskutere
>med GPS damen

>--

Hende kender jeg godt. Det er Gurli Margrethe.

Man må godt nok sige at hun ejer evnen til at beherske sig. Hun er da
fuldstændigt græsk-katolsk. I modsætning til en anden af samme køn,
som jeg engang var inde og kigge på rådhuset sammen med.

Og så ejer de begge to evnen til, når de virkelig har skidt i
nælderne, ikke at ville indrømme noget som helst.

Sidst var jeg kommet ind på et stykke nybygget motorvej henne i
Sverige, og da jeg på skærmen kunne se at jeg befandt mig ude i mosen,
afkrævede jeg naturligvis med høj røst madammen en forklaring på
hvordan det kunne gå til.

Da var hun godt nok bemærkelsesværdigt tavs.

--

Venlig hilsen
Folmer

Fra : Per Beer Hansen

Dato : 14-04-08 15:30

Folmer Rasmussen wrote:

> [...]

> afkrævede jeg naturligvis med høj røst madammen en forklaring på
> hvordan det kunne gå til.
>
> Da var hun godt nok bemærkelsesværdigt tavs.

Ja det er sq lidt utroligt, hvor mange rigtige kvindelige gener de kan
stoppe ind i de dersens små bokse
Det næste bliver vel, at den begynder at skælde ud, hvis ikke du passer de
tider den fortæller dig...

--
Mvh Per
www.perbeer.dk - Motorsport

Fra : Folmer Rasmussen

Dato : 14-04-08 15:33

On Mon, 14 Apr 2008 16:29:53 +0200, "Per Beer Hansen"
> [...]

>stoppe ind i de dersens små bokse
>Det næste bliver vel, at den begynder at skælde ud, hvis ikke du passer de

Især hvis man har klikket/trykket på Hjem.

--

Venlig hilsen
Folmer

Fra : Henrik Stidsen

Dato : 14-04-08 18:47

"Per Beer Hansen" <perbeerNOSPAM@NOSPAMperbeer.dk> wrote in

> Det næste bliver vel, at den begynder at skælde ud, hvis ikke du
> passer de tider den fortæller dig...

Det håber jeg ikke min begynder på - den kræver nemlig min. 90km/t på
landevejen før man kan følge med dens tidsplan :S

Fra : Uffe Bærentsen

Dato : 14-04-08 22:17

> [...]
> fuldstændigt græsk-katolsk. I modsætning til en anden af samme køn,
> som jeg engang var inde og kigge på rådhuset sammen med.

Hvis hende du var på rådhuset sammen med havde været græsk-katolsk,
så havde det da i det mindste kunne forklare nogen ting.

<løberhenihjørnetoggemmermigogdukkermigforkasteskyts.avi>

--
mvh Uffe
Mondeo 1,8i

Fra : Folmer Rasmussen

Dato : 14-04-08 15:08

On Mon, 14 Apr 2008 11:51:47 GMT, Claus U <usenet@dumbass.dk> wrote:

> [...]
>individuelt.
>
>I øjeblikket bruger jeg bolsjerne fra Princip - Men findes der bedre?

Gode råd til dig? Aldrig i livet.

Her kigger man i din tråd, lokket på det groveste af en URL, der
tilsiger snavs som f.eks. brugstyveri, eller i hvert fald en
gerningsmand til samme.

Og hvad finder man? Intet kriminelt overhovedet! Det var nederen!

Måtte du komme hjemmefra uden penge, og din vej gå forbi adskillige
bolchebutikker. ))

--

Venlig hilsen
Folmer

Fra : Niels Jacobsen

Dato : 14-04-08 15:49

Claus U wrote:
> [...]
> individuelt.
>
> I øjeblikket bruger jeg bolsjerne fra Princip - Men findes der bedre?

Rart at læse at man ikke er alene.
Jeg bruger http://www.ricola.com/index.cfm?00867EA42B351571EF8BC7B650793D56
i dåse fra Matas.
De er ikke pakket individuelt, men det er de vistnok i poserne.

M.v.h
Niels

Fra : Claus U

Dato : 14-04-08 17:16

Niels Jacobsen skrev:

> [...]
> http://www.ricola.com/index.cfm?00867EA42B351571EF8BC7B650793D56 i
> dåse fra Matas. De er ikke pakket individuelt, men det er de vistnok i

Takke - De ryger i kurven næste gang jeg kommer forbi centret.

--
Claus U --- www.cykeltyven.dk

Fra : Allan F

Dato : 14-04-08 20:23

"Niels Jacobsen" <niels.k.jacobsen@oncable.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> fra Matas.
> De er ikke pakket individuelt, men det er de vistnok i poserne.

La' vær med at spise en halv dåsefuld inden du skal i seng - du får en
søvnløs nat. Nogle af de urter der er i må indeholde koffein.

Allan F

Fra : Brian

Dato : 14-04-08 15:58

Claus U wrote:
> [...]
> individuelt.
>
> I øjeblikket bruger jeg bolsjerne fra Princip - Men findes der bedre?

Dét spørgsmål er da vist aldrig stillet før her i gruppen

Jeg er ikke selv nået alderen hvor jeg skal sutte bolsje for at minde mig
selv om at jeg er vågen.

Jeg kan dog huske, at mine bedsteforældre altid havde de der menthol bolsjer
i grønt papir fra Tyskland, liggende i bilen - og det har de sådan set
stadigvæk

/Brian

Fra : Henrik Stidsen

Dato : 14-04-08 18:49

Claus U <usenet@dumbass.dk> wrote in
k:

> I øjeblikket bruger jeg bolsjerne fra Princip - Men findes der bedre?

Jeg bruger tyggegummi - så får man også motioneret kæberne når man kører
alene i bilen :)