Danmarks Grimmeste Trailer?
Fra : Hans Paulin \(6310\)

Dato : 14-04-08 09:48

Jeg troede længe at min kones trailer:

http://kortlink.dk/55ae

var Danmarks Grimmeste, men nu har jeg fundet noget om muligt endnu mere
usselt:

http://kortlink.dk/55ah

Der er dårligt plads til nummerpladen bagpå!

Nogen der kan stikke dén!?
Hans
http://www.sitecenter.dk/hanspaulin/

Fra : Per Beer Hansen

Dato : 14-04-08 13:23

Hans Paulin (6310) wrote:
> [...]
> mere usselt:
>
> http://kortlink.dk/55ah
>
> Der er dårligt plads til nummerpladen bagpå!

Nu har jeg godt nok ikke nogen billeder af den, men jeg kender en, som har
en autotrailer som er over 40 år gammel. Jeg er dog ikke 100% på, om han
stadig har den, men det er ikke længe siden jeg så den.
Den er sq ikke særligt køn (både designmæssigt men også tidens tand), men
den virker
Og så er den med elektriske bremser.

--
Mvh Per
www.perbeer.dk - Motorsport

Fra : Frank Leegaard

Dato : 14-04-08 18:37

Hans Paulin (6310) wrote:
> [...]
> mere usselt:
>
> http://kortlink.dk/55ah
>
> Der er dårligt plads til nummerpladen bagpå!

Jeg kan forstå at du ikke kommer meget på de mere ydmyge egne i Jylland. Der
er din kones trailer smuk og velholdt.

/F

Fra : SmaRTrxxv

Dato : 14-04-08 20:45

Frank Leegaard skrev:

> Jeg kan forstå at du ikke kommer meget på de mere ydmyge egne i Jylland. Der
> er din kones trailer smuk og velholdt.

Nemlig..

Anekdote i den forbindelse er at min kammerats far fik klippet pladerne
på hans trailer - få åben skærm på direkte tv, se var sjovt.. men da
blev genudsendt på i set og sket, da var det rigtigt sjovt

Thore

Fra : Hans Paulin \(6310\)

Dato : 14-04-08 22:07

Frank Leegaard skrev:

> Jeg kan forstå at du ikke kommer meget på de mere ydmyge egne i
> Jylland. Der er din kones trailer smuk og velholdt.

Nå, okay

Fra : Prikke

Dato : 15-04-08 12:20

On 14 Apr., 10:47, "Hans Paulin \(6310\)" <m...@privacy.net> wrote:
> [...]
> usselt:
>
> http://kortlink.dk/55ah:-)
>
> Der er dårligt plads til nummerpladen bagpå!

Omvendt har jeg heller aldrig set en pæn trailer - det er jo blot et
praktisk redskab!!!

m.v.h.
Per

Fra : Hans Paulin \(6310\)

Dato : 15-04-08 22:13

Prikke skrev:

> Omvendt har jeg heller aldrig set en pæn trailer - det er jo blot et
> praktisk redskab!!!

Årh...vi plejer at leje en 1000 kgs. med dobbeltaksel og dobbelte sider; den
synes jeg faktisk er flot!

Også andre med aluer kan være flotte...

Men smag og behag...