Første periodiske syn
Fra : GRISEN

Dato : 14-04-08 02:07

Min Punto er indregisreret første gang 29/4/2004.
Hvornår skal jeg forvente at få indkaldelse til syn?
Hvor lang frist har man?

mvh
Jan

Fra : K*N

Dato : 14-04-08 11:35

"GRISEN" <egeriis@gmail.com> wrote in message
Min Punto er indregisreret første gang 29/4/2004.
Hvornår skal jeg forvente at få indkaldelse til syn?
Hvor lang frist har man?

Om alt går vel bliver du indkladt i løbet af den næste måneds tid - og
fristen afhænger naturligvis af de ledige tider i synsstedet. Du får rig
mulighed for at lægge synet på et tidspunkt, som passer dig.

Knud

Fra : Møller

Dato : 14-04-08 13:06

K*N skrev:
> [...]
> fristen afhænger naturligvis af de ledige tider i synsstedet. Du får rig
> mulighed for at lægge synet på et tidspunkt, som passer dig.

Frist: ca 1½-2 mdr.
Lige lidt kopi af min indkaldelse:
København den 8. april 2008
Den seneste frist for fremmøde til syn er 30. maj 2008
ventetid fra ca 10 min.
Jeg var til syn i sidste uge:
Jeg slog op på nettet og bookede hos FDM så jeg lige kunne nå at køre derhen
Klargøring til syn: ingen.
Synsresultat: godkendt.

Normalt kan du få de ønskede oplysninger her:
http://www.biltorvet.dk/MinBil/MinBil.aspx

Møller

Fra : GRISEN

Dato : 14-04-08 08:30