Hvad er det for en bil?
Fra : Rune

Dato : 13-04-08 06:00

Hej NG.

På vores parkeringsplads har der de sidste par dage været parkeret en
rød sportsvogn.
Jeg har været henne og kigge på den (og savle lidt), men har ikke
kunne finde ud af hvad det er for en.

De store luftindtag på siden, ligner lidt noget Ferrari, men fælgene
minder mere om en Corvette.
På emblemerne står der 'W1', men dette giver ikke noget resultat på
Google.

Hvem kan gennemskue hvad er det for en bil??

Billeder:
http://Billedeupload.dk/showpic-1517.jpg
http://Billedeupload.dk/showpic-1518.jpg
http://Billedeupload.dk/showpic-1519.jpg
http://Billedeupload.dk/showpic-1520.jpg
http://Billedeupload.dk/showpic-1521.jpg

På forhånd tak.

Mvh Rune

Fra : Kim Voss Schrader

Dato : 13-04-08 13:06

Hej!

Rune wrote:
> Hvem kan gennemskue hvad er det for en bil??

Lur mig om det ikke er en Toyota MR2 med et bodykit :)

--
Mvh, Kim Voss Schrader

Fra : Kent Friis

Dato : 13-04-08 14:45

Den Sun, 13 Apr 2008 14:06:26 +0200 skrev Kim Voss Schrader:
> Hej!

> Lur mig om det ikke er en Toyota MR2 med et bodykit :)

Hvornår har du sidst set en MR2?

MR2 har kort front og lodret bagrude (motoren ligger jo deromme).

Mvh
Kent

Fra : Kim Voss Schrader

Dato : 13-04-08 15:48

Hej!

Kent Friis wrote:
> Hvornår har du sidst set en MR2?

Indrømmet, det er længe siden. Men det er ihvertfald en Toyota :)

--
Mvh, Kim Voss Schrader

Fra : Uffe Bærentsen

Dato : 13-04-08 17:28

> Hej!

> Indrømmet, det er længe siden. Men det er ihvertfald en Toyota :)

Det tror jeg nu ikke du har ret i.
Kig på bagruden og tænk så Mazda RX7.
Ligner den ikke mere?

--
Uffe
Ford Mondeo 1,8i

Fra : Kim Voss Schrader

Dato : 13-04-08 18:30

Hej!

Uffe Bærentsen wrote:

> "Kim Voss Schrader" <usenet1@mumbojumbo.dk> skrev i en meddelelse
> Kig på bagruden og tænk så Mazda RX7.
> Ligner den ikke mere?

Måske. Men nu er det længe siden jeg har set en Mazda RX7

--
Mvh, Kim Voss Schrader

Fra : Peter Brandt Jørgens~

Dato : 13-04-08 13:08

> [...]
>Google.
>
>Hvem kan gennemskue hvad er det for en bil??

Hej

Det er en gammel stylet Toyota Supra:

http://www.dba.dk/asp/soegning/detail.asp?annonceid=54098616

Peter Brandt Jørgensen
peterFJERNES@peterbj.dk
www.peterbj.dk (Nu over 1000 vitser og sprogblomster!!!)

Fra : Ukendt

Dato : 13-04-08 14:13

Peter Brandt Jørgensen wrote:

> Det er en gammel stylet Toyota Supra:

Nemlig.

Fra : Martin Mose Larsen

Dato : 13-04-08 13:01

En kitcar?
Noget hjemmebyg?

sayonara
Martin Mose Larsen

Fra : Frank Leegaard

Dato : 13-04-08 20:30

Martin Mose Larsen wrote:

> En kitcar?
> Noget hjemmebyg?

Mit første bud ville være en Toyota Supra med noget glasfiberombygning.

/F

Fra : Per O.

Dato : 13-04-08 14:15

> [...]
>Google.
>
>Hvem kan gennemskue hvad er det for en bil??

Jeg er faktisk ret sikker på at det er en Toyota Supra af næstsidste
aftapning. Jeg har flere gange set bodykits som dette eller meget tæt på.

--
Per O.
www.billedsnedkeren.dk

Fra : Claus Frørup

Dato : 13-04-08 17:18

Isang tao pinangalanan, Rune nagsulat:

> [...]
>rød sportsvogn.
>Jeg har været henne og kigge på den (og savle lidt), men har ikke
klip
Det er en Toyota Supra Mk III med stort bodykit.
--
Dette er en signatur.

Læs den ikke.

Fra : Uffe Bærentsen

Dato : 13-04-08 17:30

[...]

Tror det er en Mazda RX7 med stort bodykit.
Hvis det er en RX7, så kan det være en forklaring på W1.
W for wankel

--
Uffe
Ford Mondeo 1,8i

Fra : Martin Bak

Dato : 13-04-08 18:22

"Uffe Bærentsen" <leiti_IKKE_SPAM_@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> [...]
> Hej NG.
>

> Tror det er en Mazda RX7 med stort bodykit.
> Hvis det er en RX7, så kan det være en forklaring på W1.

Det må jo være til at høre, hvis man lægger sig på lur ved p-pladsen.
Hvordan lyder egentlig sådan en wankel? Ikke som en almindelig stempelmotor,
kan jeg forestille mig.

--
Martin
www.martinbak.dk/

Fra : Møller

Dato : 13-04-08 19:12

Martin Bak skrev:
> "Uffe Bærentsen" <leiti_IKKE_SPAM_@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Det må jo være til at høre, hvis man lægger sig på lur ved p-pladsen.
Ja, men du kan jo vente til der kommer rigtige plader på, de der klisterstads gælder kun til den
14.4.08, derefter skulle du kunne slå den op

> Hvordan lyder egentlig sådan en wankel? Ikke som en almindelig stempelmotor,
> kan jeg forestille mig.

Nærmere som en turbine.
se teknikken her:
http://www.der-wankelmotor.de/Motoren/Motoren_Mazda/Mazda_Renesis/mazda_renesis.html

lyd og animation kan du finde på layoutere.com

Møller

Fra : Møller

Dato : 13-04-08 19:13

Fra : Peter C:

Dato : 13-04-08 19:05

>Hvem kan gennemskue hvad er det for en bil??

Det er, som flere også har nævnt, en Toyota Supra. Den (eller en der ligner
fuldstændig) har været brugt som blikfang for Scandinavian Carstyling

--
I stalden:
1997 Volvo V40 2,0 Aut.

Fra : Uffe Bærentsen

Dato : 13-04-08 21:51

[...]

Jeg bøjer mig for de kloge hoveder der siger:
Toyota Celica Supra Mk3

At det er sådan en kan ses på denne side:
kortlink.dk/5598

Langt link:
http://www.astina.dk/product_info.php?cPath=47_593&products_id=3491&osCsid=96bdf4d47d70f35dbdf984417c2cc2a2

Det er et: Toyota Supra Mk3 ACA Design Wektor Bodykit

--
Uffe
Ford Mondeo 1,8i

Fra : Steen F.

Dato : 13-04-08 22:46

Uffe Bærentsen wrote:
> Jeg bøjer mig for de kloge hoveder der siger:
> Toyota Celica Supra Mk3

Celica Supra??

> Det er et: Toyota Supra Mk3 ACA Design Wektor Bodykit

Ja, det er da meget fedt til den pris. Det er en kopi af en Ferrari
Testarossa fra 1980'erne med de baglygter og frontspoileren med lygterne.

Fra : TJ

Dato : 14-04-08 08:45

On Sun, 13 Apr 2008 23:45:35 +0200, "Steen F." <steen@steenmartin.dk>
wrote:

>Celica Supra??

Ja, det var faktisk det rigtige navn for Supraen i hvert fald i de
første årgange, hvor det endda stod på bilen.

Så en Supra er bare en over-Celica...

--
I'm not dead yet, I just smell bad.

Fra : Anders

Dato : 14-04-08 09:59

>"Rune" skrev i en meddelelse

>Hvem kan gennemskue hvad er det for en bil??

Celica/supra forende ihvertfald og Celica bagende...