P-watch og sommertid
Fra : Per Henneberg Kriste~

Dato : 11-04-08 16:38

"Den" skal jo selv skifte til sommertid - men efter at have ventet en uges
tid med parkeringer forskellige steder stillede jeg den selv, men med vilje
2 minutter for sent. Dagen efter stod den korrekt.

Andre der har haft lignende eller modsatte problemer?

Kan det være noget med indstillingen ... nah!?

--
Per
CV sælges: ´91 Wilk 500, 7 meter lang, totalvægt 1200 kg, fortelt, gasvarme,

Fra : Flemming

Dato : 12-04-08 09:57

Per Henneberg Kristensen skrev:
> [...]
>
> Andre der har haft lignende eller modsatte problemer?
>
> Kan det være noget med indstillingen ... nah!?

Det lader til at du ikke har noget antenne symbol på, skriv til p-watch,
jeg fik byttet min efter div. ting jeg prøvede.

--
Mvh. Flemming

Fra : Per Henneberg Kriste~

Dato : 15-04-08 06:56

"Flemming" <123spam4me@gmail.com> skrev i meddelelsen

> Det lader til at du ikke har noget antenne symbol på, skriv til p-watch,
> jeg fik byttet min efter div. ting jeg prøvede.

Antennesignalet er der godt nok, men jeg husker ikke om det var der før.

Jeg må jo vente og se til vintertid.