nu bliver de da glade
Fra : Ukendt

Dato : 10-04-08 17:30

Vauxhall - eller Opel på dansk får en hidsigprop af en bil fra downunder.
Nu må de da være glade på Opelpower? - men kan den så andet end køre stærkt
ligeud?
Tidligere har vi set vectra OPC kørte stærkt - bortset fra igennem
svingene...

http://www.bilbasen.dk/NewsTestsGuides/ViewNews.aspx?NewsID=22977

--
/HB
08' Skoda Octavia Combi 2.0 tdi Elegance, sort metallic

Fra : Per O.

Dato : 10-04-08 20:47

"HB" <hbOOsnabela.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> stærkt ligeud?
> Tidligere har vi set vectra OPC kørte stærkt - bortset fra igennem

Kan du ikke holde op med at kalde en Opel for en bil .. transportmiddel kan
gå an .. men bil!

Fra : Brian

Dato : 10-04-08 20:58

HB wrote:
> [...]
> andet end køre stærkt ligeud?
> Tidligere har vi set vectra OPC kørte stærkt - bortset fra igennem

Topgear har trillet en tur i den, under navnet Vauxhall Monaro VXR8:
http://www.youtube.com/watch?v=KE69RoNGH0E

Jeg ville dælme gerne tuller rundt i sådan en, køre op på siden af en
trækrammer i Christiania cykel, og bare lade den forfærdelige co2 flyde ud
af de fire auspuffs

/Brian

Fra : Ukendt

Dato : 11-04-08 14:23

"Brian" <nej@tak.du> skrev i meddelelsen

> Topgear har trillet en tur i den, under navnet Vauxhall Monaro VXR8:
> http://www.youtube.com/watch?v=KE69RoNGH0E

Den rykker da pænt.

--
/HB

Fra : Per O.

Dato : 12-04-08 17:25

KLIP
> [...]
>
> Jeg ville dælme gerne tuller rundt i sådan en, køre op på siden af en
> trækrammer i Christiania cykel, og bare lade den forfærdelige co2 flyde ud

Dens store problem er stadig, at det kun er en Opel. Den sammenligning man
ser i Youtube videoen kunne man lige så godt have lavet med en Lada med stor
motor. Den er hurtigt i optræk, men det bliver den bare ikke mere trendy af.
Det er stadig kun en bil for folk fra landbrugssektoren. Men den kan sikkert
trække en ordentlig plov ude på marken

Stil er stadig noget som Opel kun kan drømme om .... og ingen som har råd
til en ordentlig bil ville købe den her i stedet for en Audi, BMW eller en
Mercedes.

/Per O.

Fra : Brian

Dato : 12-04-08 18:20

Per O. wrote:

> Stil er stadig noget som Opel kun kan drømme om

Det er jeg så ikke enig i, men jeg har også kørt en del Opel

> .... og ingen som har
> råd til en ordentlig bil ville købe den her i stedet for en Audi, BMW
> eller en Mercedes.

Du er nødt til at sammenligne de enkelte modeller - altså finde noge med
tilsvarende motorkraft inden for de enkelte mærker.

Mén - jeg er ikke uenig i at hvis den skulle markedsføres herhjemme (hvilket
er usandsynligt), skal den være meget fornuftigt prissat, for at have en
chance i dét segment.

/Brian