Batteri i sverige
Fra : Posti

Dato : 18-07-01 19:17

Hej

tidliger har har jeg fået 2 link til et sted i sverige hvor man kan købe
billige batterige til MC

desværre har jeg midstet dem og har nu meget bruge for et nyt batteri til en
GS500

Kan I hjælpe igen ??

Mvh
Posti

Fra : Michael K.S.

Dato : 18-07-01 19:28

On Wed, 18 Jul 2001 20:17:17 +0200, "Posti" <Posti@indbakke.dk> wrote:

>Kan I hjælpe igen ??

Ikke med det svenske sted ,men måske du kan bruge flg.

http://www.lthstart.dk/

De har et til Skruttesuki'en til 300,- incl. forsendelse

-M

Fra : Posti

Dato : 18-07-01 19:44

Perfekt !

der var lige der jeg manglede, det er surt at komme til MC'en efter
arbejde og glæde sig til at skulle køre hjem i det dejlige vejre
og den så bare er helt død (

Posti

Fra : Armand

Dato : 18-07-01 22:15

Posti <Posti@indbakke.dk> skrev i en
> Perfekt !
>
> der var lige der jeg manglede, det er surt at komme til MC'en efter
> arbejde og glæde sig til at skulle køre hjem i det dejlige vejre
> og den så bare er helt død (

Og jeg har tidligere link'et www.mcbasen.se !

Nu det er et bøttejern, så vær lige sikker på at generatoren lader inden
at du giver akkumulatoren skylden!

--
Armand.

Fra : Posti

Dato : 19-07-01 15:29

Det husker jeg nu, fordi det heller ikke virkede den gang

Fra : Armand

Dato : 20-07-01 11:25

> "Armand" <armand@mcSTREGchaufførerne.dk> skrev i en meddelelse

> Det husker jeg nu, fordi det heller ikke virkede den gang

Det er sågu' da osse et fejllink jeg har lagt

Adressen er: www.mcpoolen.se !!!
De problemer der måtte have været tidligere kan skyldes at jeg har fået
såvel en adresse méd bindestreg (mc-poolen) og uden i OE's hukommelse,
således at den "selvskriver" adressen (= mit check for korrekt link)
uanset om det er den rigtige eller forkerte!
Eftersom at jeg var på site'n i denne uge, er jeg meget sikker på at det
er versionen uden bindestreg!
--
Armand.

Fra : Posti

Dato : 21-07-01 07:55

Desværre her de ferie lukker ( der kunne de nu godt skrive på deres HP )
Men hos Scan-x i kbh kan man afh til samme pris så nu er jeg kørende i gen

Posti