Pøsjø 309 Kobling
Fra : Ukendt

Dato : 08-04-08 19:01

G'aften i hytterne

Nogen der ved om det er noget øf, at smide en ny kobling i en
309/1.6'er

--
Jan_stevns

Fra : Ukendt

Dato : 08-04-08 19:16

On Tue, 08 Apr 2008 20:01:29 +0200, jan_stevns wrote:

>G'aften i hytterne
>
>Nogen der ved om det er noget øf, at smide en ny kobling i en
>309/1.6'er

Helt ærligt aner det ikke - men hvis alternativet er en Previa tror
jeg dine hjælpere vil betale for at hjælpe med 309'eren.
--
To biler og tre hunde.
http://www.123hjemmeside.dk/fi-ka

Fra : Ukendt

Dato : 08-04-08 19:27

Ivan Madsen <> skrev :

>Helt ærligt aner det ikke - men hvis alternativet er en Previa tror
>jeg dine hjælpere vil betale for at hjælpe med 309'eren.

Hehe ;)

Jeg aner lidt slet skjult misundelse, et eller andet sted ;)

--
Jan_stevns

Fra : Ukendt

Dato : 08-04-08 20:11

On Tue, 08 Apr 2008 20:26:42 +0200, jan_stevns wrote:

>Hehe ;)
>
>Jeg aner lidt slet skjult misundelse, et eller andet sted ;)

Nope! - men blev lidt overrasket over at du stillede Dan om til mig
for at snakke køretøj. Picasso er OK til ham - men foreslog ham
faktisk at lure på en GrandVitara - de er edderperkeme blevet billige
på det seneste, og sådan en Berner må da kunne hoppe lidt - eller kan
du og Claus vel hurtigt fikse en rampe. )

Fra : Ukendt

Dato : 08-04-08 20:30

Ivan Madsen <> skrev :

>Nope! - men blev lidt overrasket over at du stillede Dan om til mig
>for at snakke køretøj.

Hvoff' det da ... han vil jo gerne lidt ned i størrelse bil

(hmmm.... måske jeg skulle tørre prærievognen af på ham ??)

Og jeg er jo selv ved at sløje lidt af på den - lidt lang tid bag
roret i en færge, gør åbenbart man ikke tænker på andre biler ?

Runder 360kkm i morgen ! Føj en masse bensin der er rendt gennem

Den er sgu' tæt på at være den bil jeg har haft længst

>Picasso er OK til ham - men foreslog ham faktisk at lure på en GrandVitara
> - de er edderperkeme blevet billige på det seneste

Jeg mente han svævede meget omkring Picasso'en, så derfor blev du jo
ofret ;) Jeg kender nada til den æske, selv om jeg kun har hørt dem
pænt omtalt

> og sådan en Berner må da kunne hoppe lidt - eller kan
>du og Claus vel hurtigt fikse en rampe. )

Joehhhhh..... jeg har da en af dem med indbyggede fjedre - man
rasler bare med et sæt nøgler, så skal du godtnok se Setto hoppe

Af at være store hunde, er de jo temmeligt adrætte, men det har du jo
set.

--
Jan_stevns

Fra : Ukendt

Dato : 08-04-08 20:39

On Tue, 08 Apr 2008 21:29:52 +0200, jan_stevns wrote:

>Hvoff' det da ... han vil jo gerne lidt ned i størrelse bil
>
>(hmmm.... måske jeg skulle tørre prærievognen af på ham ??)

Muligt! - men måske ikke særlig pænt! )

> [...]
>
>Runder 360kkm i morgen ! Føj en masse bensin der er rendt gennem
>
>Den er sgu' tæt på at være den bil jeg har haft længst

hmmm.....gad vide om Puntoen overhaler dig - 172 kkm i forgårs )

>Jeg mente han svævede meget omkring Picasso'en, så derfor blev du jo
>ofret ;) Jeg kender nada til den æske, selv om jeg kun har hørt dem
>pænt omtalt

Picassoen har vist ikke de grove fejl og passer fint til ham - men
hvis det skal være billigt skal han være alternativ Og især den
der 4-hjulstrækker har tabt en del det sidste år.

> [...]
>rasler bare med et sæt nøgler, så skal du godtnok se Setto hoppe
>
>Af at være store hunde, er de jo temmeligt adrætte, men det har du jo

Jow, jow.....men hvis han skal have veteranen med skal han jo enten
løfte eller have en rampe

Fra : Ukendt

Dato : 08-04-08 20:46

Ivan Madsen <> skrev :

>hmmm.....gad vide om Puntoen overhaler dig - 172 kkm i forgårs )

Scorpioen lever da nok, når den Punto er hældt 7 fode under mulde ;) -
så nej, den overhaler næppe

( Ikke med de månedlige kilometre der bliver lagt på i øjeblikket ...
4500+ )

Jeg skifter jo næsten olie hver anden måned for tiden !

>Picassoen har vist ikke de grove fejl og passer fint til ham - men
>hvis det skal være billigt skal han være alternativ Og især den
>der 4-hjulstrækker har tabt en del det sidste år.

Jamen - En prærievogn, er jo netop "alternativ" ;)

På den anden side.... nej - den er nok ikke lige ham !

>Jow, jow.....men hvis han skal have veteranen med skal han jo enten
>løfte eller have en rampe

Rampe er nok mest smart - hvis det er Nimbus du tænker på

Man må kunne lave sådan en foldeud dims, alternativ hængle en bagsmæk
forneden ?
--
Jan_stevns

Fra : Ukendt

Dato : 08-04-08 20:51

On Tue, 08 Apr 2008 21:46:05 +0200, jan_stevns wrote:

> [...]
>4500+ )
>
>Jeg skifter jo næsten olie hver anden måned for tiden !

Troede du var velforsynet i alternativet - er alle Rekord'erne døde?

>Jamen - En prærievogn, er jo netop "alternativ" ;)
>
>På den anden side.... nej - den er nok ikke lige ham !

Han har sådan en, der er godt brugt og gider åbenbart ikke syne den
igen, så'eh...den er noget alternativ. Men lad manden kigge rundt så
ser vi på hvad han dukker op med.

>Rampe er nok mest smart - hvis det er Nimbus du tænker på
>
>Man må kunne lave sådan en foldeud dims, alternativ hængle en bagsmæk
>forneden ?

Så kan Dan også selv bruge den, hvis bilen bliver for høj )

Fra : Ukendt

Dato : 08-04-08 21:05

Ivan Madsen <> skrev :

>Troede du var velforsynet i alternativet - er alle Rekord'erne døde?

Jep - En Omega er trådt ind i stedet

> [...]
>ser vi på hvad han dukker op med.

>Så kan Dan også selv bruge den, hvis bilen bliver for høj )

Eller benene bliver korte(re)

hehe..

--
Jan_stevns

Fra : Steffen Bechmann Ole~

Dato : 09-04-08 18:19

Ved du hvilken motortype der er i den ? hvad årgang er den ?

Steffen, Pugs.dk

Fra : Ukendt

Dato : 09-04-08 18:58

"Steffen Bechmann Olesen" <steffen@bechmanns.dk> skrev :

>Ved du hvilken motortype der er i den ? hvad årgang er den ?

>Steffen, Pugs.dk

Hej Steffen - Ohh du danmarksmester i at bakke om hjørner med 2
halmvogne, spændt bag en traktor ;)

Se...... det der lille væddemål, blev jo aldrig afklaret !

Nuvel - det er en 92'er 309 / 1.6i med 220kkm på bagen

--
Jan_stevns

Fra : Steffen Bechmann Ole~

Dato : 09-04-08 19:39

<jan_stevns> skrev i en meddelelse

> Hej Steffen - Ohh du danmarksmester i at bakke om hjørner med 2
> halmvogne, spændt bag en traktor ;)

Bare det ikke er et par vogne henne fra LorteLeif

> Se...... det der lille væddemål, blev jo aldrig afklaret !
Nææh, og nu er vi blevet for gamle... eller noget *LOL*

> Nuvel - det er en 92'er 309 / 1.6i med 220kkm på bagen

Så er den nok med en TU motor, den er noget nemmere end den "gamle" type..

Lad os se på den, jeg har vist endda en Haynes manual til sådan en satan

Steffen, Pugs.dk

Fra : Ukendt

Dato : 09-04-08 19:43

>Bare det ikke er et par vogne henne fra LorteLeif

Er vi blevet sarte ? Hehe ...

>Nææh, og nu er vi blevet for gamle... eller noget *LOL*

*det* væddemål, er jo ikke glemt, hvis du håbede på det ;)

Phewwwwww....

>Lad os se på den, jeg har vist endda en Haynes manual til sådan en satan

Det lyder som en gang hyggeeftermiddag med webcam på er under
opsejling ;)

Jeg glæder mig faktisk til at se bilen, og se om den er så pæn som
tøsen påstår - men ok... hun er jo lyshåret ;)

--
Jan_stevns