Mindre fri hastighed på Autobahn
Fra : Klaus G.

Dato : 07-04-08 19:19

Hej.

Så vil de i delstaten Bremen sætte fartgrænsen til 120km/t:
http://ekstrabladet.dk/nyheder/samfund/article992892.ece

--
Klaus G. // Seth-Enoch
www.seth-enoch.dk/gallery

Fra : Elmer Fjort

Dato : 07-04-08 20:36

> Hej.
>

> Så vil de i delstaten Bremen sætte fartgrænsen til 120km/t:
> http://ekstrabladet.dk/nyheder/samfund/article992892.ece

Det sker der nu ikke så meget ved. Delstaten Bremen er kun på 404 km2

Elmer

Fra : Søren Blom

Dato : 07-04-08 21:40

From: "Elmer Fjort" <Whoknows@Whocares.com>

> Det sker der nu ikke så meget ved. Delstaten Bremen er kun på 404 km2

og har hele 60 km motorvej.

--
Venlig Hilsen

Søren Blom
soren@blom.dk
mail med spamfilter besvares ikke

Fra : Mogens

Dato : 07-04-08 21:53

> og har hele 60 km motorvej.

Jep, men det er et dumt signal at sende i et land, hvor man heldigvis stadig
kan få lov at køre +300 km/t...

Fra : SmaRTrxxv

Dato : 07-04-08 22:18

Mogens skrev:

> Jep, men det er et dumt signal at sende i et land, hvor man heldigvis stadig
> kan få lov at køre +300 km/t...

? Hvorfor, der er da mange strækninger dernede, som med god grund, pt.
er begrænsede..

Thore

Fra : René Løweneck

Dato : 08-04-08 04:32

Hej Thore !

> ? Hvorfor,...

Fordi forbud og begrænsninger generelt er noget lort.

René Løweneck
http://www.loweneck.dk/rene/default.asp?PG=51
Land Rover Discovery II TD5 - The best 4x4xfar

Fra : Mogens

Dato : 08-04-08 05:38

"René Løweneck" <rene@loweneck.dk> skrev i en meddelelse

> [...]

Det er jo svært at komme igang med hastighedsforbudet i Tyskland - mange er
imod det (heldigvis). Er det første forbud en realitet, bliver det næste
(strækning) lettere. Og jeg ønsker "Fri hastighed for frie borgere i et frit
land...".

> Fordi forbud og begrænsninger generelt er noget lort.

He he...

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 08-04-08 15:19

Søren Blom skriver:

> og har hele 60 km motorvej.

Som i forvejen oftest er reguleret ned til 120 km/t eller deunder.

Klaus
http://home6.inet.tele.dk/moppe