/ Forside / Interesser / Fritid / Biler / Nyhedsindlæg
Login
Glemt dit kodeord?
Brugernavn

Kodeord


Reklame
Top 10 brugere
Biler
#NavnPoint
dova 36582
alimak 21895
EA_HS 19179
refi 16217
transor 15483
Cortina01 14584
pallenoc 13678
3773 13117
geu 12469
10  Nordsted1 11856
Renault Scénic, godt/skidt?
Fra : Klaus G.


Dato : 07-04-08 19:09

Hej.

Jeg står og vil af med min nuværende bil og har lidt kig på noget
"familievogn". Og fordi at jeg er 27år, og så ved man jo aldrig om der snart
kommer børn ind i billedet engang om nogle år og så vil det være dumt at
skal til at handle bil endnu engang :) Desuden vil lillemor gerne have en
"praktisk" bil med god plads.

Hvad er jeres generelle opfattelse af mærket Renault?

Har bla. lidt kig på en Renault Grande Scénic, men jeg aner absolut intet om
det mærke. Jeg kan se at FDM giver bilen top karakter i rustbeskyttelse(men
dumpekarakter til de første modeller). Ydermere er den testvinder hos FDM
når der testes biler i den størrelse og egenskaber, altså er bilen praktisk
nok, rummelig osv.. Det er ikke det jeg er bekymret om, for det kan jeg jo
selv vurdere ved at glo på den :)

Men FDM og andre anmeldere køre jo ikke bilerne så de runder 100kkm, 150kkm
eller 200kkm. De har jo bare bilen fra helt ny af i en uge eller to og så er
det jo klart de kan rose en bil. Men er der nogen her som har haft sådan en
Scénic af nyere årgang? Går skidtet tit i stykker? Hvad skal man være
opmærksom på ved køb af sådan en model i brugt udgave?

Hvor dyre er reservedele til renault?

Lige umildbart har jeg nemlig hørt at det ikke er verdens mest solide
bil(kender en der havde den som firmabil), men der kan jo være tale om en
"mandagsbil". Så kom endelig med jeres meninger og erfaringer.

Hvor holdbare er deres benzin motorere? Jeg køre ikke nok km til at det kan
gå at købe en diesel og med de priser vi ser på diesel nu om dage, så skal
man immervæk til at køre en hel del km, når man medtager i regnestykket at
vægtafgiften også er størrere på en diesel.


På forhånd tak.

--
Klaus G. // Seth-Enoch
www.seth-enoch.dk/gallery



 
 
KASO (08-04-2008)
Kommentar
Fra : KASO


Dato : 08-04-08 17:52


"Klaus G." <klaus_godt@hotmail.com> skrev i meddelelsen
news:47fa6323$0$99019$157c6196@dreader2.cybercity.dk...
> Hej.
>
> Jeg står og vil af med min nuværende bil og har lidt kig på noget
> "familievogn". Og fordi at jeg er 27år, og så ved man jo aldrig om der
> snart kommer børn ind i billedet engang om nogle år og så vil det være
> dumt at skal til at handle bil endnu engang :) Desuden vil lillemor gerne
> have en "praktisk" bil med god plads.
>
> Hvad er jeres generelle opfattelse af mærket Renault?
>
> Har bla. lidt kig på en Renault Grande Scénic, men jeg aner absolut intet
> om det mærke. Jeg kan se at FDM giver bilen top karakter i
> rustbeskyttelse(men dumpekarakter til de første modeller). Ydermere er den
> testvinder hos FDM når der testes biler i den størrelse og egenskaber,
> altså er bilen praktisk nok, rummelig osv.. Det er ikke det jeg er
> bekymret om, for det kan jeg jo selv vurdere ved at glo på den :)
>
> Men FDM og andre anmeldere køre jo ikke bilerne så de runder 100kkm,
> 150kkm eller 200kkm. De har jo bare bilen fra helt ny af i en uge eller to
> og så er det jo klart de kan rose en bil. Men er der nogen her som har
> haft sådan en Scénic af nyere årgang? Går skidtet tit i stykker? Hvad skal
> man være opmærksom på ved køb af sådan en model i brugt udgave?
>
> Hvor dyre er reservedele til renault?
>
> Lige umildbart har jeg nemlig hørt at det ikke er verdens mest solide
> bil(kender en der havde den som firmabil), men der kan jo være tale om en
> "mandagsbil". Så kom endelig med jeres meninger og erfaringer.
>
> Hvor holdbare er deres benzin motorere? Jeg køre ikke nok km til at det
> kan gå at købe en diesel og med de priser vi ser på diesel nu om dage, så
> skal man immervæk til at køre en hel del km, når man medtager i
> regnestykket at vægtafgiften også er størrere på en diesel.
>
>
> På forhånd tak.
>
> --
> Klaus G. // Seth-Enoch
> www.seth-enoch.dk/gallery

Du får lige mine erfaringer:

1997-2001: Scenic I, Phase I, 1.6 8V, 80.000km. Fejl på vindafviser v.
soltag v. levering - rettet på garanti. Derefter fejlfri.
2001-2005: Scenic I, Phase II, 1.6 16V (grundlæggende samme motor som idag -
men den er blevet forfinet lidt undervejs og har fået lidt flere hk). Ingen
fejl i de 80.000km vi havde den.
2005- Grand Scénic 1.9dCi (diesel). Foreløbig ca. 65.000km. Raslelyd fra
døre (viste sig at være en dækplade under håndtaget), defekt kontakt i A/C
anlæg. Begge dele rettet under garanti. Iøvrigt ingen fejl. Dejlig
komfortabel bil med stor anvendelighed. Høj sikkerhed.

Desuden:
1999-2007: Mégane Coupé 1.6 16V, ca. 115.000km. Fejl på el-ruder. Udstødning
skiftet en enkelt gang. Dårlig forbindelse til en svinghjulssensor
(forbindelsen blev renset og samlet og fungerede fint siden).

Renault laver fremragende motorer - slidstærke og rimeligt nøjsomme - dem
behøver du ikke frygte for.

Renaults mindre pæne ry stammer nok primært fra Laguna'en (der ikke var helt
driftsikker) og Espace (der indtil seneste model faktisk ikke blev bygget af
Renault, men af den gl. Matra-fabrik). Det er mit indtryk, at Scénic og
Mégane generelt fungerer uden de store problemer. En tidligere kollega havde
en af de første Mégane'r, der sidst jeg hørte om den var 11 år gl. og havde
kørt langt over 200.000km uden nævneværdige problemer. Til syn kunne de ikke
forstå km-tallet - bilen føltes stadig helt "frisk"....

Reservedele tidligere ligget lidt over gennemsnittet, men er på det seneste
faldet. Jeg ved ikke, hvilken vej det går efter at Renault selv har
overtaget importen, men de har sænket priserne på selve bilerne for at komme
ind på markedet. Det er muligt at købe originale reservedele til fornuftige
priser hos Birkegaardens autodele (siger rygterne på
www.renaultklubben.dk) - jeg har ikke selv haft det store behov indtil
videre.


Mogens (08-04-2008)
Kommentar
Fra : Mogens


Dato : 08-04-08 18:12

"KASO" <SUK@nospam.invalid> skrev i en meddelelse
news:47fba2b1$0$15876$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...

> Du får lige mine erfaringer:

Og hér er mine efter 80.000 km på 1½ år (firmabil).
Dejlig bil der kører fremragende og lydløst. Den er nøjsom, men dyr at
reparere på. Især tandremsudskiftning og de mange udskiftninger af
forlygtepærer (som kræver mekanikerevner ud over det sædvanlige) vil tære på
din driftkonti. Set i bakspejlet har bilen desuden haft en relativ stor
afskrivnnig på 0,68 kr pr km (solgt i ren handel), hvilket betyder, at man
skal være opmærksom på en række forhold, hvis man køber en Scenic som
brugtvogn, IMO...



Klaus G. (08-04-2008)
Kommentar
Fra : Klaus G.


Dato : 08-04-08 20:54

> Og hér er mine efter 80.000 km på 1½ år (firmabil).
> Dejlig bil der kører fremragende og lydløst. Den er nøjsom, men dyr at
> reparere på. Især tandremsudskiftning og de mange udskiftninger af
> forlygtepærer (som kræver mekanikerevner ud over det sædvanlige) vil tære
> på din driftkonti.
Hvor tit skal tandremmen da skiftes? Hvor mange år, eller km taler vi om? Og
hvad har det kostet? Hvorfor er det bøvlet at skifte en pære på den bil? Det
er måske ligefør det halve af motorrummet skal tømmes før man kan komme til?

> Set i bakspejlet har bilen desuden haft en relativ stor afskrivnnig på
> 0,68 kr pr km (solgt i ren handel), hvilket betyder, at man skal være
> opmærksom på en række forhold, hvis man køber en Scenic som brugtvogn,
> IMO...
Hvorfor har den stor afskrivning? Ingen efterspørgsel?


--
Klaus G. // Seth-Enoch
www.seth-enoch.dk/gallery



KASO (08-04-2008)
Kommentar
Fra : KASO


Dato : 08-04-08 22:25


"Klaus G." <klaus_godt@hotmail.com> skrev i meddelelsen
news:47fbcd3a$0$99016$157c6196@dreader2.cybercity.dk...
>> Og hér er mine efter 80.000 km på 1½ år (firmabil).
>> Dejlig bil der kører fremragende og lydløst. Den er nøjsom, men dyr at
>> reparere på. Især tandremsudskiftning og de mange udskiftninger af
>> forlygtepærer (som kræver mekanikerevner ud over det sædvanlige) vil tære
>> på din driftkonti.
> Hvor tit skal tandremmen da skiftes? Hvor mange år, eller km taler vi om?

4år eller 120.000km - hvad der kommer først.

> Og hvad har det kostet? Hvorfor er det bøvlet at skifte en pære på den
> bil? Det er måske ligefør det halve af motorrummet skal tømmes før man kan
> komme til?

Det er svært at komme til pærerne i forlygterne (Højre side kan dog skiftes
relativt nem ved at trække påfyldningsrøret til sprinklervæske op). Jeg har
fået skiftet begge mine 1 gang - til longlife pærer. Jeg har ikke skiftet
siden.

>
>> Set i bakspejlet har bilen desuden haft en relativ stor afskrivnnig på
>> 0,68 kr pr km (solgt i ren handel), hvilket betyder, at man skal være
>> opmærksom på en række forhold, hvis man køber en Scenic som brugtvogn,
>> IMO...
> Hvorfor har den stor afskrivning? Ingen efterspørgsel?

De forrige Scénic'er jeg har solgt har haft en fornuftig afskrivning
20-25.000kr./år i de 4 år, vi havde dem. Jeg ved ikke, hvor stor
afskrivningen er på den nuværende....


Klaus G. (09-04-2008)
Kommentar
Fra : Klaus G.


Dato : 09-04-08 16:13

>> Hvor tit skal tandremmen da skiftes? Hvor mange år, eller km taler vi om?
>
> 4år eller 120.000km - hvad der kommer først.
Okay, og prisen ca? :)

> Det er svært at komme til pærerne i forlygterne (Højre side kan dog
> skiftes relativt nem ved at trække påfyldningsrøret til sprinklervæske
> op). Jeg har fået skiftet begge mine 1 gang - til longlife pærer. Jeg har
> ikke skiftet siden.
Okay, det lyder som om at det er ene af kontoraber som har lavet motorrummet
så og at de ikke har spurgt en praktisk anlagt person til råds :)

>> Hvorfor har den stor afskrivning? Ingen efterspørgsel?
>
> De forrige Scénic'er jeg har solgt har haft en fornuftig afskrivning
> 20-25.000kr./år i de 4 år, vi havde dem. Jeg ved ikke, hvor stor
> afskrivningen er på den nuværende....
Okay.

Tak for svar ellers.

--
Klaus G. // Seth-Enoch
www.seth-enoch.dk/gallery



Mogens (09-04-2008)
Kommentar
Fra : Mogens


Dato : 09-04-08 16:24

"Klaus G." <klaus_godt@hotmail.com> skrev i en meddelelse
news:47fcdcf4$0$99019$157c6196@dreader2.cybercity.dk...

> Okay, og prisen ca? :)

Bilia tager een dags arbejde for jobbet. Motoren skal bl.a. løsnes fra
ophængende

> Okay, det lyder som om at det er ene af kontoraber som har lavet
> motorrummet så og at de ikke har spurgt en praktisk anlagt person til råds
> :)

Såadn er det jo på moderne biler. Det tager een time for en mekaniker at
skifte 2 forlygtepærer på en Scenic. De gik ofte på min

> Okay. Tak for svar ellers.

Den kører fint - en dejlig oplevelse generelt...



bme (09-04-2008)
Kommentar
Fra : bme


Dato : 09-04-08 19:20


"Mogens" <forget@it.dk> skrev i meddelelsen
news:Fc5Lj.5880$R_4.4305@newsb.telia.net...
> "Klaus G." <klaus_godt@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> news:47fcdcf4$0$99019$157c6196@dreader2.cybercity.dk...
>
>> Okay, og prisen ca? :)
>
> Bilia tager een dags arbejde for jobbet. Motoren skal bl.a. løsnes fra
> ophængende
>

hmm, mener at have hørt det er normeret til 4 timer, og umiddelbart er der
lige så god plads i grand scenicen som i min gamle laguna til at skifte
remmen. Højre dæk og inderskærm skal dog af, men det skal de vist alligevel
på de fleste biler.


> Såadn er det jo på moderne biler. Det tager een time for en mekaniker at
> skifte 2 forlygtepærer på en Scenic. De gik ofte på min

skiftede på min grand scenic i weekenden - efter 22 tkm. Det tog en lille
times tid - det meste af tiden gik på at lure på hvordan stikket skulle af
pæren uden at splitte det hele af (pæren skulle løsnes fra parabolen først,
hvorefter stikket kunne tages af - det stod modsat i brugsforvirringen til
bilen). Jeg ville godt påtage mig at skifte dem på maks 15 minutter idag -
og det uden brug af værktøj. Og nej, jeg har ikke små hænder.

>
>> Okay. Tak for svar ellers.
>
> Den kører fint - en dejlig oplevelse generelt...

enig, men servicepriserne er lige i det højeste syntes jeg. kom af med ca 3
tkr for 15 tkm service.

/bo
Grand scenic 1,9 dci


Mogens (09-04-2008)
Kommentar
Fra : Mogens


Dato : 09-04-08 19:44

"bme" <none@none.dk> skrev i en meddelelse
news:47fd088a$0$99023$157c6196@dreader2.cybercity.dk...

> enig, men servicepriserne er lige i det højeste syntes jeg. kom af med ca
> 3 tkr for 15 tkm service.

5 hos Bilia



Klaus G. (09-04-2008)
Kommentar
Fra : Klaus G.


Dato : 09-04-08 19:43

>> Såadn er det jo på moderne biler. Det tager een time for en mekaniker at
>> skifte 2 forlygtepærer på en Scenic. De gik ofte på min
>
> skiftede på min grand scenic i weekenden - efter 22 tkm. Det tog en lille
> times tid - det meste af tiden gik på at lure på hvordan stikket skulle af
> pæren uden at splitte det hele af (pæren skulle løsnes fra parabolen
> først, hvorefter stikket kunne tages af - det stod modsat i
> brugsforvirringen til bilen). Jeg ville godt påtage mig at skifte dem på
> maks 15 minutter idag - og det uden brug af værktøj. Og nej, jeg har ikke
> små hænder.
Lyder til at man godt selv kan, men at det nok kommer til at tage jævnt lang
tid de første par gange :)

> enig, men servicepriserne er lige i det højeste syntes jeg. kom af med ca
> 3 tkr for 15 tkm service.
Køre sådan en Scénic kun 15.000km mellem service? Det er ellers ikke ret
meget synes jeg. Og så 3.000kr.? Lyder godt nok lidt smådyrt synes jeg.
Skulle der laves noget specielt?


--
Klaus G. // Seth-Enoch
www.seth-enoch.dk/gallery



Mogens (09-04-2008)
Kommentar
Fra : Mogens


Dato : 09-04-08 19:52

"Klaus G." <klaus_godt@hotmail.com> skrev i en meddelelse
news:47fd0e15$0$99021$157c6196@dreader2.cybercity.dk...

> Køre sådan en Scénic kun 15.000km mellem service?

Det er afhængigt af din kørsel. Bilen kalder selv på service, og jeg kørte
typisk 27.000 km mellem service...



bme (09-04-2008)
Kommentar
Fra : bme


Dato : 09-04-08 20:31


"Klaus G." <klaus_godt@hotmail.com> skrev i meddelelsen
news:47fd0e15$0$99021$157c6196@dreader2.cybercity.dk...
>>> Såadn er det jo på moderne biler. Det tager een time for en mekaniker at
>>> skifte 2 forlygtepærer på en Scenic. De gik ofte på min
>>
>> skiftede på min grand scenic i weekenden - efter 22 tkm. Det tog en lille
>> times tid - det meste af tiden gik på at lure på hvordan stikket skulle
>> af pæren uden at splitte det hele af (pæren skulle løsnes fra parabolen
>> først, hvorefter stikket kunne tages af - det stod modsat i
>> brugsforvirringen til bilen). Jeg ville godt påtage mig at skifte dem på
>> maks 15 minutter idag - og det uden brug af værktøj. Og nej, jeg har ikke
>> små hænder.
> Lyder til at man godt selv kan, men at det nok kommer til at tage jævnt
> lang tid de første par gange :)
>
>> enig, men servicepriserne er lige i det højeste syntes jeg. kom af med ca
>> 3 tkr for 15 tkm service.
> Køre sådan en Scénic kun 15.000km mellem service? Det er ellers ikke ret
> meget synes jeg. Og så 3.000kr.? Lyder godt nok lidt smådyrt synes jeg.
> Skulle der laves noget specielt?
>

næeh, standard service med lidt smøring hist og pist, olieskift incl filter,
luftfilter og kabineluftfilter skiftet. Materialer udgjorde ca 1000,-

Hvis du køber 1,9 dci med partikelfilter er der 15 tkm serviceinterval, 1,5
dci uden kører 20 tkm mellem service.

/bo


KASO (09-04-2008)
Kommentar
Fra : KASO


Dato : 09-04-08 22:03

>
> Hvis du køber 1,9 dci med partikelfilter er der 15 tkm serviceinterval,
> 1,5 dci uden kører 20 tkm mellem service.

1.9dCi uden partikkelfilter (2005): 30.000km ml. service.


TGJ (09-04-2008)
Kommentar
Fra : TGJ


Dato : 09-04-08 20:32


"bme" <none@none.dk> skrev i en meddelelse
news:47fd088a$0$99023$157c6196@dreader2.cybercity.dk...
> enig, men servicepriserne er lige i det højeste syntes jeg. kom af med ca
> 3 tkr for 15 tkm service.

Hvor får du lavet service henne?

Thomas



bme (10-04-2008)
Kommentar
Fra : bme


Dato : 10-04-08 16:21


"TGJ" <someone@10yardline.dk> skrev i en meddelelse
news:47fd194d$0$15899$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...
>
> "bme" <none@none.dk> skrev i en meddelelse
> news:47fd088a$0$99023$157c6196@dreader2.cybercity.dk...
>> enig, men servicepriserne er lige i det højeste syntes jeg. kom af med ca
>> 3 tkr for 15 tkm service.
>
> Hvor får du lavet service henne?
>

lindvang i Haderslev



KASO (09-04-2008)
Kommentar
Fra : KASO


Dato : 09-04-08 22:01


"Mogens" <forget@it.dk> skrev i meddelelsen
news:Fc5Lj.5880$R_4.4305@newsb.telia.net...
> "Klaus G." <klaus_godt@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> news:47fcdcf4$0$99019$157c6196@dreader2.cybercity.dk...
>
>> Okay, og prisen ca? :)
>
> Bilia tager een dags arbejde for jobbet. Motoren skal bl.a. løsnes fra
> ophængende

Det afhænger vist af motoren - men 7-8.000kr. er næppe urealistisk.

>
>> Okay, det lyder som om at det er ene af kontoraber som har lavet
>> motorrummet så og at de ikke har spurgt en praktisk anlagt person til
>> råds :)
>
> Såadn er det jo på moderne biler. Det tager een time for en mekaniker at
> skifte 2 forlygtepærer på en Scenic. De gik ofte på min

Find et nyt værksted - i Ballerup tager det max 10 min. pr. stk. (og de
tager kun betaling for pæren).


Mogens (10-04-2008)
Kommentar
Fra : Mogens


Dato : 10-04-08 05:20

"KASO" <SUK@nospam.invalid> skrev i en meddelelse
news:47fd2e7e$0$15899$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...

> Find et nyt værksted

Bilen er solgt - jeg kører idag en Peugeot 407 SW HDI, indtil min Seat Leon
TDI 170 FR bliver produceret og kommer til landet. Og der kommer
tilsyneladende til at gå laaang tid, grundet efterspørgslen...



Klaus G. (08-04-2008)
Kommentar
Fra : Klaus G.


Dato : 08-04-08 20:52

> *KLIP*En masse fin tekst*KLIP*
> Renault laver fremragende motorer - slidstærke og rimeligt nøjsomme - dem
> behøver du ikke frygte for.
Tak for input.
Kan sådan en 1.6'er godt trække en så forholdsvis stor bil? Troede man
skulle op i deres 2.0 benziner før det var til at køre med?

> Renaults mindre pæne ry stammer nok primært fra Laguna'en (der ikke var
> helt driftsikker) og Espace (der indtil seneste model faktisk ikke blev
> bygget af Renault, men af den gl. Matra-fabrik). Det er mit indtryk, at
> Scénic og Mégane generelt fungerer uden de store problemer. En tidligere
> kollega havde en af de første Mégane'r, der sidst jeg hørte om den var 11
> år gl. og havde kørt langt over 200.000km uden nævneværdige problemer. Til
> syn kunne de ikke forstå km-tallet - bilen føltes stadig helt "frisk"....
Javel ja. Lyder jo ikke til at være helt ringe så med den Scénic

> Reservedele tidligere ligget lidt over gennemsnittet, men er på det
> seneste faldet. Jeg ved ikke, hvilken vej det går efter at Renault selv
> har overtaget importen, men de har sænket priserne på selve bilerne for at
> komme ind på markedet. Det er muligt at købe originale reservedele til
> fornuftige priser hos Birkegaardens autodele (siger rygterne på
> www.renaultklubben.dk) - jeg har ikke selv haft det store behov indtil
> videre.
Okay. Ang. priserne det vil tiden jo kun vise :)


--
Klaus G. // Seth-Enoch
www.seth-enoch.dk/gallery



KASO (08-04-2008)
Kommentar
Fra : KASO


Dato : 08-04-08 22:27


"Klaus G." <klaus_godt@hotmail.com> skrev i meddelelsen
news:47fbccbc$0$99021$157c6196@dreader2.cybercity.dk...
>> *KLIP*En masse fin tekst*KLIP*
>> Renault laver fremragende motorer - slidstærke og rimeligt nøjsomme - dem
>> behøver du ikke frygte for.
> Tak for input.
> Kan sådan en 1.6'er godt trække en så forholdsvis stor bil? Troede man
> skulle op i deres 2.0 benziner før det var til at køre med?

Jeg har ikke prøvet 1.6 i nuværende model. Den gl. model var betragteligt
lettere, så det gik fint. Du må nok lade det komme an på en prøve....

>
>> Renaults mindre pæne ry stammer nok primært fra Laguna'en (der ikke var
>> helt driftsikker) og Espace (der indtil seneste model faktisk ikke blev
>> bygget af Renault, men af den gl. Matra-fabrik). Det er mit indtryk, at
>> Scénic og Mégane generelt fungerer uden de store problemer. En tidligere
>> kollega havde en af de første Mégane'r, der sidst jeg hørte om den var 11
>> år gl. og havde kørt langt over 200.000km uden nævneværdige problemer.
>> Til syn kunne de ikke forstå km-tallet - bilen føltes stadig helt
>> "frisk"....
> Javel ja. Lyder jo ikke til at være helt ringe så med den Scénic

Ikke iflg. mine erfaringer...

>
>> Reservedele tidligere ligget lidt over gennemsnittet, men er på det
>> seneste faldet. Jeg ved ikke, hvilken vej det går efter at Renault selv
>> har overtaget importen, men de har sænket priserne på selve bilerne for
>> at komme ind på markedet. Det er muligt at købe originale reservedele til
>> fornuftige priser hos Birkegaardens autodele (siger rygterne på
>> www.renaultklubben.dk) - jeg har ikke selv haft det store behov indtil
>> videre.
> Okay. Ang. priserne det vil tiden jo kun vise :)
>
>
> --
> Klaus G. // Seth-Enoch
> www.seth-enoch.dk/gallery
>


TGJ (08-04-2008)
Kommentar
Fra : TGJ


Dato : 08-04-08 21:22


"KASO" <SUK@nospam.invalid> skrev i en meddelelse
news:47fba2b1$0$15876$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...
en hel masse....

KASO, nu har jeg læst flere af dine indlæg og har bestemt at vi skal ud at
prøve
så'n en familiecontainer i weekenden

Thomas



KASO (08-04-2008)
Kommentar
Fra : KASO


Dato : 08-04-08 22:28


"TGJ" <someone@10yardline.dk> skrev i meddelelsen
news:47fbd1be$0$15886$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...
>
> "KASO" <SUK@nospam.invalid> skrev i en meddelelse
> news:47fba2b1$0$15876$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...
> en hel masse....
>
> KASO, nu har jeg læst flere af dine indlæg og har bestemt at vi skal ud at
> prøve
> så'n en familiecontainer i weekenden
>

Jamen - det lyder da fornuftigt

God fornøjelse!


TGJ (13-04-2008)
Kommentar
Fra : TGJ


Dato : 13-04-08 07:51


"KASO" <SUK@nospam.invalid> skrev i en meddelelse
news:47fbe32d$0$15872$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...
> Jamen - det lyder da fornuftigt

Så har vi været afsted og jo det er en dejlig bil.

Kan man regulere på displayed ?

Jeg synes det var lidt svært at se i stærk solskin ellers er der vist ikke
meget at udsætte på den

Thomas



KASO (13-04-2008)
Kommentar
Fra : KASO


Dato : 13-04-08 11:30


"TGJ" <someone@10yardline.dk> skrev i meddelelsen
news:4801acdb$0$15898$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...
>
> "KASO" <SUK@nospam.invalid> skrev i en meddelelse
> news:47fbe32d$0$15872$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...
>> Jamen - det lyder da fornuftigt
>
> Så har vi været afsted og jo det er en dejlig bil.

Jeps!

>
> Kan man regulere på displayed ?
>

Ja - der sidder en regulering til venstre for rattet, hvor man skrue op og
ned for lyset.

> Jeg synes det var lidt svært at se i stærk solskin ellers er der vist ikke
> meget at udsætte på den
>

Nope - og da slet ikke på rustbeskyttelsen -
http://bilmagasinet.dk/article/23002

Markedets bedste iflg. svenskerne!
>
>


Mogens (20-04-2008)
Kommentar
Fra : Mogens


Dato : 20-04-08 22:05

"KASO" <SUK@nospam.invalid> skrev i en meddelelse
news:4801e078$0$15874$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...

>> Kan man regulere på displayed ?

> Ja - der sidder en regulering til venstre for rattet, hvor man skrue op og
> ned for lyset.

He he - jeg havde samme oplevelse, indtil jeg fandt reguleringen...



TG (08-04-2008)
Kommentar
Fra : TG


Dato : 08-04-08 21:19


"Klaus G." <klaus_godt@hotmail.com> skrev i en meddelelse
news:47fa6323$0$99019$157c6196@dreader2.cybercity.dk...
> Hej.
>
> Jeg står og vil af med min nuværende bil og har lidt kig på noget
> "familievogn".

Vær obs på at der er "tilbud" på diesel frem til 30.4
Ens pris for benzin og diesel = spar 25.000 på diesel




Klaus G. (09-04-2008)
Kommentar
Fra : Klaus G.


Dato : 09-04-08 16:14

> Vær obs på at der er "tilbud" på diesel frem til 30.4
> Ens pris for benzin og diesel = spar 25.000 på diesel
Det lyder jo ikke helt ringe...


--
Klaus G. // Seth-Enoch
www.seth-enoch.dk/gallery



Søg
Reklame
Statistik
Spørgsmål : 177552
Tips : 31968
Nyheder : 719565
Indlæg : 6408849
Brugere : 218887

Månedens bedste
Årets bedste
Sidste års bedste