Combi camp forsikring?
Fra : Ukendt

Dato : 06-04-08 13:21

Hej
Er der nogen som har en ide om hvad en forsikring til sådan en ældre
Combi Camp koster? er der andre udgifter forbundet med en sådan?
/gubbi

Fra : Per Beer Hansen

Dato : 06-04-08 14:58

gubbi wrote:
> Hej
> Er der nogen som har en ide om hvad en forsikring til sådan en ældre
> Combi Camp koster?

Ansvarsforsikringen går over bilens (det er forsikringen på det trækkende
køretøj der dækker), så den koster ikke noget.
Det er kun hvis du skal have kasko på, at det koster noget, men det er
forskelligt fra selskab til selskab.

> er der andre udgifter forbundet med en sådan?

Lidt vedligeholdelse, dæk, lygter, ledninger, evt. bremser o.s.v.

--
Mvh Per
www.perbeer.dk - Motorsport

Fra : Frank Leegaard

Dato : 07-04-08 16:06

gubbi wrote:
> Hej
> Er der nogen som har en ide om hvad en forsikring til sådan en ældre
> Combi Camp koster? er der andre udgifter forbundet med en sådan?

Det vil givetvis være spild af penge at forsikre en ældre sag.

/F

Fra : Ukendt

Dato : 07-04-08 18:29

>Det vil givetvis være spild af penge at forsikre en ældre sag.
>
>/F

Tror godt jeg vil ha kasko på hvis uheldet er ude,hvordan er reglerne
mht syn? jeg er total noob ud i det her.

/gubbi

Fra : Morten Trab

Dato : 07-04-08 20:26

gubbi skrev:

> Tror godt jeg vil ha kasko på hvis uheldet er ude,hvordan er reglerne
> mht syn? jeg er total noob ud i det her.
>
> /gubbi

Den skal kun synes ifbm. omreg. hvis den ikke er synet inden for det
sidste år, ellers er der ikke syn på den...

Mvh. Morten

Fra : Per Henneberg Kriste~

Dato : 08-04-08 13:02

"Morten Trab" <morten@trab.dk> skrev i meddelelsen

> Den skal kun synes ifbm. omreg. hvis den ikke er synet inden for det
> sidste år, ellers er der ikke syn på den...

Dog hvis den er 5-10 år, skal den synes hvis den ikke har været synet inden
for det sidste 2 år (forudsat den har været indregistreret).

Nyere end 5 år - ingen syn ved omregistrering.

--
Per
CV sælges: ´91 Wilk 500, 7 meter lang, totalvægt 1200 kg, fortelt, gasvarme,