Sommerdæk: Michelin Energy Saver?
Fra : Michael Rasmussen

Dato : 03-04-08 15:10

Hej,

Er der nogen der har prøvet disse nye sommerdæk fra Michelin?

Jeg har lige læst om dem i FDMs Motorblad og synes de lyder ret lovende.
Desværre kan jeg ikke finde så mange test online endnu, men det er vidst
også ret nyt. Har læst lidt om at det, til og med februar 2008, har
været eksklusivt for Peugeot 308.

FDM giver det en samlet vurdering på 2,1:

Størrelsen jeg er interesseret i er 195/60 R15. Hidtil har jeg overvejet
Yokohama db V500, som skulle være ret støjsvage, men nu er jeg lidt i
tvivl om dette nye fra Michelin er et bedre valg. Det skulle
eftersigende være afløseren for Energy E3A modellen.

Jeg har også fundet en længere artikel om dækket her (fra februar):

Nogen der har praktisk erfaring med det?

--
Michael Rasmussen
»If you don't fail at least 90 percent of the time,