Privatleasing af bil
Fra : Ukendt

Dato : 31-03-08 02:31

Var der ikke et leasingselskab der tilbød biler til 0 kr. i engangsydelse og
derefter 1500 kr./md.? Nogen der kan huske hvem det var?

Mvh Martin

Fra : Andreas M. Hansen

Dato : 31-03-08 05:51

"Martin F. Nygaard" <nejtak> wrote in message
> Var der ikke et leasingselskab der tilbød biler til 0 kr. i engangsydelse
> og derefter 1500 kr./md.? Nogen der kan huske hvem det var?

Fleggaard

mvh

Andreas M. Hansen

Fra : Ukendt

Dato : 01-04-08 06:35

Andreas M. Hansen wrote:
> Fleggaard

Mange tak.
Mvh Martin

Fra : Ukendt

Dato : 31-03-08 21:09

On Mon, 31 Mar 2008 03:31:09 +0200, "Martin F. Nygaard" <nejtak>
wrote:

>Var der ikke et leasingselskab der tilbød biler til 0 kr. i engangsydelse og
>derefter 1500 kr./md.? Nogen der kan huske hvem det var?
>
>Mvh Martin

Nej men pas gevaldigt på hvilke klausuler der medfølger.
Tilbageleveringsstand
Tidsramme for at komme ud af leasingen.
Hvor mange km må bilen køre før der beregnes ekstra.

med andre ord læs kontrakten grundigt og så en gang igen for buttom
line firmaet der leaser dig bilen skal tjene penge på det. Også selvom
der måske er lovlige fiks fakserier der gør det billigere for dem at
købe matriellet end du selv kan købe det.

Fra : Leon Hulstrøm

Dato : 31-03-08 21:26

<brian> skrev i en meddelelse

> [...]
> der måske er lovlige fiks fakserier der gør det billigere for dem at
> købe matriellet end du selv kan købe det.

Ja det er en grå-zone for privatfolk...

Vi har regnet på det i firmaet, jeg skulle kører min.45000km om året før
værdien af service mm, udlignede fratrækning af rente ved banklån og det
fakta at man ejer bilen når perioden er udløbet.
Er man oppe og køre 50.000 km, så kunne det bedre betale sig at blive
beskattet af fri bil (alt efter bilens værdi).

Mvh
Leon