VW Lupo 1,7D kan ikke starte
Fra : KimH

Dato : 30-03-08 21:35

Min Lupo 1,7D vil ikke starte, og der er ingen tænding på i instrumentet,
når man drejer nøglen , starteren drejer motoren som den skal , Hvad kan der
være gal ?
Det er kommet pludselig , jeg kørte til en butik, og var inde og handle , da
jeg kom ud ville bilen ikke starte

Mvh. Kim H

Fra : Frank Leegaard

Dato : 30-03-08 22:29

KimH wrote:
> [...]
> Det er kommet pludselig , jeg kørte til en butik, og var inde og
> handle , da jeg kom ud ville bilen ikke starte

Læsespolen til startspærren?

/F

Fra : KimH

Dato : 30-03-08 22:59

"Frank Leegaard" <frankFJERN@superbruger.dk> skrev i meddelelsen

> Læsespolen til startspærren?
>
> /F

Kan det være den,når der ikke er tænding og lys i kontrollamperne ,når der
sættes tænding til ?

Mvh. KimH

Fra : Frank Leegaard

Dato : 31-03-08 22:08

KimH wrote:
> "Frank Leegaard" <frankFJERN@superbruger.dk> skrev i meddelelsen

> Kan det være den,når der ikke er tænding og lys i kontrollamperne
> ,når der sættes tænding til ?

Eldel i bunden af tændingslås så.

Helt typisk VW svaghed.

Selve eldelen koster ikke mange basører, men udskiftning koster måske en
del.

/F

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 31-03-08 05:26

KimH skriver:

> [...]
> være gal ?
> Det er kommet pludselig , jeg kørte til en butik, og var inde og handle , da

Bundstykket i tændingslåsen.

Har du mange nøgler i ringen sammen med dine bilnøgle ?

Klaus
http://home6.inet.tele.dk/moppe