Gearkasse problemer
Fra : Benny

Dato : 30-03-08 17:51

Hej

Jeg er "gift" med en Deo 1,8 fra 96.

Den har rundet 325 kkm.

Efter en tur på små 100 km på motorvejen var syncroen på 3. gear væk. Der
var ikke nogle symptomer inden motorvejen, men nu børster den kraftigt
tænder når jeg sætter den i 3.

De andre gear har ingen problemer.

Har andre prøvet tilsvarende?

Er det et kendt Deo problem?

Benny

Fra : Hr. Poulsen

Dato : 31-03-08 01:34

"Benny" <hojvaelde@gmail.invalid> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Efter en tur på små 100 km på motorvejen var syncroen på 3. gear væk. Der
> var ikke nogle symptomer inden motorvejen, men nu børster den kraftigt

Ikke et kendt Deo problem så tidligt !
Plejer først at opstå , når den runder de 600kkm :)

Fra : Hojvaelde@gmail.com

Dato : 31-03-08 01:53

On 31 Mar., 02:34, "Hr. Poulsen" <h...@pjat.trut> wrote:

> Ikke et kendt Deo problem så tidligt !
> Plejer først at opstå , når den runder de 600kkm  :)- Skjul tekst i anførselstegn -
>
> - Vis tekst i anførselstegn -

Kan skaffe en Deo gearkasse fra 94 (170 kkm). Er den magen til den fra
96?

Benny