Køb af reservedele i udlandet (tyskland) ?
Fra : E Henrichsen

Dato : 30-03-08 14:42

Kan det betale sig og er der nogle der har nogle webadresser?

mvh
Erik

--
OBS! replace "invalid" with "dk" in mailadress

Fra : Frank Leegaard

Dato : 30-03-08 15:25

E Henrichsen wrote:
> Kan det betale sig og er der nogle der har nogle webadresser?

Hvilken bil?

/F

Fra : Ukendt

Dato : 30-03-08 15:28

"E Henrichsen" <erik@henrichsen.invalid> skrev :

>Kan det betale sig og er der nogle der har nogle webadresser?

Jeg tror det måske er en smule relevant at du fortæller bare en kende
mere, hvis nogen skal kunne svare sig

--
Jan_stevns

Fra : E Henrichsen

Dato : 30-03-08 15:39

Honda Accord 2.0 1994

Stumper: fjedre,støddæmperer, bremsecalibre og skiver

mvh
Erik

Fra : alexbo

Dato : 30-03-08 15:37

"E Henrichsen" skrev

> Kan det betale sig og er der nogle der har nogle webadresser?

Nej det kan ikke betale sig for den smule, og da navnlig ikke til din bil.

mvh
Alex Christensen

Fra : Dennis Pedersen

Dato : 30-03-08 15:54

"E Henrichsen" <erik@henrichsen.invalid> skrev i en meddelelse
> Kan det betale sig og er der nogle der har nogle webadresser?

Jeg køber alt hvad der er muligt i tyskland.
Og der er gode penge at spare på VW dele i forhold til DK.

Hvordan det er med honda ved jeg ikke - men prøv at find en honda forhandler
i flensborg og spørg?
Der er typisk en der kan dansk når det er i flensborg

--
/Dennis
Fujitsu Siemens Primergy server sælges

Fra : E Henrichsen

Dato : 31-03-08 17:31

Mange tak for svarene

mvh
Erik

--
OBS! replace "invalid" with "dk" in mailadress