Godt sted til omkodning af bilnøgler ?
Fra : En Hr. Hvemsomhelst

Dato : 29-03-08 00:48

Spørgsmål 1.

En tidligere ejer (minimum næstsidste) af min Fiat Tipo må have skiftet
bagklappen, for jeg kan ikke låse den. Sælger kunne heller ikke.
Eller også er låsen bare i stykker. Har hældt flere milliarder liter olie
i, men den giver sig ikke.

Vil derfor gerne have omkodet bagklapslåsen så hovednøglen passer overalt.
(Ønsker ikke at købe en brugtbagklapslås hos en hugger, da jeg foretrækker 1
nøgle til det hele).

Har I et forslag til et godt sted (helst I kbh., men alt er af interesse)
hvor de kan omkode sådan en lås ?
Hvad mon det skal koste ?

Spørgsmål 2:

Jeg har et centrallåsesæt som bare venter på at blive monteret i bilen, men
sættet har jo kun 4 motorer, og jeg formoder ikke at bagklapslåsen kan
bringes til at fungere med en sådan centrallås, eller ?

Hvis jeg kunne få en centrallåsløsning som virkede overalt (incl bagklap)
ville spørgsmål 1 vel blive urelevant.

Tak for jeres forslag !

/P.

Fra : Ukendt

Dato : 01-04-08 07:35

On Sat, 29 Mar 2008 00:48:27 +0100, "En Hr. Hvemsomhelst"
<ingenspamtilmigpstrom@tiscali.dk> wrote:

> [...]
>nøgle til det hele).
>
>Har I et forslag til et godt sted (helst I kbh., men alt er af interesse)
Hvad med et Fiat-værksted? Eller nøglebixen på H C Ørstedsvej,
Frederiksberg.