Svigtende interesse for biler.
Fra : Folmer Rasmussen

Dato : 28-03-08 22:30

Jeg har med sorg kunnet konstatere, at interessen for biler er vraget
til fordel for et "kællinge/teenage-program" som X-Faktor. ))

Bare se på aktiviteten herinde den sidste time, som plejer at være en
af "myldretiderne".

Enten er man blevet tvunget til at se skidtet af børn eller
koner/kærester, eller også har man reel interesse i at se det.

Der er ikke nogen af delene som jeg ville gå rundt og prale af.

Svagpissere. )

--

Venlig hilsen
Folmer

Fra : Ukendt

Dato : 28-03-08 22:38

On Fri, 28 Mar 2008 22:30:20 +0100, Folmer Rasmussen
<folmer@rasmussen.mail.dk> wrote:

> [...]
>koner/kærester, eller også har man reel interesse i at se det.
>
>Der er ikke nogen af delene som jeg ville gå rundt og prale af.

Og hvorfor har jeg så siddet her ved putte og læst op på de
epokegørende news om bilen der kører 128 km/l....omgivet af 3 OES'ere.
Fruen siger godt nok, at det var CSI Miami, hun så og lydbilledet lød
også sådan.......men den slags kan forklædes. En blå bøtte og
Politiken i web-form ved man hvad er.......og en Corner 100 til at
tage nerverne når man læser om en hollandsk film )
--
med pt. fire OES'ere i hytten, snart kun tre
http://www.123hjemmeside.dk/fi-ka

Fra : Finn Guldmann

Dato : 28-03-08 23:06

Folmer Rasmussen skrev:
> [...]
> koner/kærester, eller også har man reel interesse i at se det.
> Der er ikke nogen af delene som jeg ville gå rundt og prale af.

Fra hvornår til hvornår blev omtalte program sendt?

--
MVH Finn

Når folk nu med al ønskelig tydelighed har bevist at de hverken kan,
vil eller tør køre bil, hvorfor lader de så ikke være?

Fra : Ukendt

Dato : 28-03-08 23:40

Folmer Rasmussen <folmer@rasmussen.mail.dk> skrev :

>Bare se på aktiviteten herinde den sidste time, som plejer at være en
>af "myldretiderne".

Åehhh... der sker da noget bag kulisserne

Har du ikke været i Rema 1000 og købe dig en lampe ?

Det var vor ven Vestmann, og han er sgu' afbilledet

http://www.froerup.dk/fyfy/

Nu må vi jo se om det firma kommer til lommerne ;)

--
Jan_stevns

Fra : Uffe Ravn

Dato : 29-03-08 00:32

Folmer Rasmussen wrote:

> Svagpissere. )

Tja jeg har gået lidt rindt og kigget efter en tråd med fællestur til Biler
i Bella, men ingen har vist arrangeret den i år.

Mvh. Uffe Ravn

Fra : Mogens

Dato : 29-03-08 07:20

> [...]

X-factor var lige i skabet igår - fedt show !

> Tja jeg har gået lidt rindt og kigget efter en tråd med fællestur til
> Biler
> i Bella, men ingen har vist arrangeret den i år.

Nej, den slags kører slet ikke mere.
Iøvrigt har jeg hørt talrige negative reportager fra denne forhandler-
udstilling. Den er ikke pengene værd !!

Fra : Anders Sørensen

Dato : 29-03-08 17:55

On Sat, 29 Mar 2008 06:19:53 GMT, "Mogens" <forget@it.dk> wrote:

>"Uffe Ravn" <uffesaffald@hotmailpunktumcom> skrev i en meddelelse

>X-factor var lige i skabet igår - fedt show !

Yep -- og min favorit kom i finalen til sidst: Oliver!
Han var desværre med udenfor konkurrence,han skulle ha' været med hele
vejen, og han ville ha' givet alle liveshowdeltagere kamp til stregen.

--
Mvh.
Anders Sørensen

Fra : Fly Christensen

Dato : 29-03-08 08:11

Folmer Rasmussen wrote:
> [...]
> koner/kærester, eller også har man reel interesse i at se det.
>
> Der er ikke nogen af delene som jeg ville gå rundt og prale af.

Glæder du dig ikke bare til 1. april?... ;-P

Fly

Fra : Carsten

Dato : 29-03-08 09:33

> [...]
> til fordel for et "kællinge/teenage-program" som X-Faktor. ))
>
> Bare se på aktiviteten herinde den sidste time, som plejer at være en

Køb en bærbar med trådløs netkort så kan man "se" hvad-som-helst samtidig
med at man sidder og læser/besvarer indlæg.

Carsten

Fra : Finn Guldmann

Dato : 29-03-08 09:45

Carsten skrev:
> Køb en bærbar med trådløs netkort så kan man "se" hvad-som-helst samtidig
> med at man sidder og læser/besvarer indlæg.

Så skal man jo også til at tænde fjernsynet.

(Mit er kun tændt, måske, når jeg har gæster.)

Fra : Fly Christensen

Dato : 29-03-08 09:53

Finn Guldmann wrote:

> Så skal man jo også til at tænde fjernsynet.
>
> (Mit er kun tændt, måske, når jeg har gæster.)

Der parkere jeg sgu også altid mine gæster. Så er man fri for, at de
fiser rundt i hele hytten.

Fly

Fra : Finn Guldmann

Dato : 29-03-08 11:44

Fly Christensen skrev:
> Der parkere jeg sgu også altid mine gæster. Så er man fri for, at de
> fiser rundt i hele hytten.

Det er jeg sådan set ligeglad med, blot de ikke forstyrrer mig i det jeg
er ved.

(Bl.a. ikke skruer for højt op for fjernsynet.)

Fra : Folmer Rasmussen

Dato : 29-03-08 11:50

On Sat, 29 Mar 2008 11:44:15 +0100, Finn Guldmann <n@a.invalid> wrote:

>Det er jeg sådan set ligeglad med, blot de ikke forstyrrer mig i det jeg
>er ved.
>
>(Bl.a. ikke skruer for højt op for fjernsynet.)

>--

Faste læsere af dette forum vil nu være motiverede for at forstå,
hvorfor jeg for mange år siden rejste i landflygtighed på Sjælland.

De er sateme ikke rigtigt kloge, de jyskere.

--

Venlig hilsen
Folmer

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 29-03-08 12:46

Folmer Rasmussen skriver:

> De er sateme ikke rigtigt kloge, de jyskere.

Hov, hov, hov !

Klaus
http://home6.inet.tele.dk/moppe

Fra : Folmer Rasmussen

Dato : 29-03-08 12:56

On Sat, 29 Mar 2008 12:46:04 +0100, "Klaus D. Mikkelsen"
<er.du.saa.klog@du.kan.finde.den> wrote:

>Folmer Rasmussen skriver:

>Hov, hov, hov !

>--

Hvis jeg gad, kunne jeg finde links der bekræfter min påstand, kan du
det modsatte? )

--

Venlig hilsen
Folmer

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 29-03-08 13:01

Folmer Rasmussen skriver:

> Hvis jeg gad, kunne jeg finde links der bekræfter min påstand, kan du
> det modsatte? )

Klart !

Fra : Møller

Dato : 29-03-08 16:32

Folmer Rasmussen skrev:

> Hvis jeg gad, kunne jeg finde links der bekræfter min påstand, kan du
> det modsatte? )

Behøves ikke, de der emigrerer frivilligt bekræfter udsagnet, og de der blev her for at hjælpe
Kjøbenhavnerne afkræfter.)

Møller

Fra : Claus Frørup

Dato : 29-03-08 15:37

Isang tao pinangalanan, Klaus D. Mikkelsen nagsulat:

>Folmer Rasmussen skriver:

>Hov, hov, hov !

Hvis i bare kunne finde ud af at bruge moms, som resten af landet,
havde din hest haft 4 hove
--
Dette er en signatur.

Læs den ikke.

Fra : Møller

Dato : 29-03-08 16:33

Claus Frørup skrev:
> Isang tao pinangalanan, Klaus D. Mikkelsen nagsulat:

> Hvis i bare kunne finde ud af at bruge moms, som resten af landet,
> havde din hest haft 4 hove

Den manglende: hov

Møller

Fra : Vestman

Dato : 29-03-08 16:49

"Møller" <em@upsg2n.dk> skrev i meddelelsen

> Den manglende: hov

Hov-hov, 3 hov + moms = 3,75 x hov, og ikke 4.

/Lars

Fra : Claus Frørup

Dato : 29-03-08 19:53

Isang tao pinangalanan, Vestman nagsulat:

Den er god nok.

De jyske krikker er nogle bovlamme øg)
--
Dette er en signatur.

Læs den ikke.

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 29-03-08 19:57

"Claus Frørup" skriver:

> De jyske krikker er nogle bovlamme øg)

Folmer - endnu et bevis.

http://da.wikipedia.org/wiki/Den_jyske_hest

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 29-03-08 17:44

"Claus Frørup" skriver:

> Hvis i bare kunne finde ud af at bruge moms, som resten af landet,
> havde din hest haft 4 hove

Nix.

Folmer, bevis nummer 1 i Hr Frørup.

Fra : Ukendt

Dato : 29-03-08 18:09

"Klaus D. Mikkelsen" <er.du.saa.klog@du.kan.finde.den> skrev :

>Nix.

>Folmer, bevis nummer 1 i Hr Frørup.

Tæller ikke, han var tabt bag en vogn som lille !
--
Jan_stevns

Fra : Møller

Dato : 29-03-08 18:41

jan_stevns skrev:

> Tæller ikke, han var tabt bag en vogn som lille !

Tænkte det nok: en Brio-vogn.

Møller

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 29-03-08 19:22

jan_stevns skriver:

> Tæller ikke, han var tabt bag en vogn som lille !

Jo, når man sorterer de dårligste fra det ene sted, ja så er det jo
klart at gennemsittet bliver højere her.

Fra : Claus Frørup

Dato : 29-03-08 19:57

Isang tao pinangalanan, Klaus D. Mikkelsen nagsulat:

>"Claus Frørup" skriver:

>Nix.
>
>Folmer, bevis nummer 1 i Hr Frørup.
>
>Klaus

Ihhhhh skal vi nu til regnestykkerne igen?

Et 4-hovet øg er 100%
moms er 25% = 1 hov

Så Klaus krikke uden moms er en Hov,Hov,Hov....saløsning

--
Dette er en signatur.

Læs den ikke.

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 29-03-08 19:59

"Claus Frørup" skriver:

> Ihhhhh skal vi nu til regnestykkerne igen?

Ja

> Et 4-hovet øg er 100%
> moms er 25% = 1 hov
>
> Så Klaus krikke uden moms er en Hov,Hov,Hov....saløsning

Foooolmer.

Fra : Ukendt

Dato : 29-03-08 20:29

>Foooolmer.

Folmer er gået bort i bar græmmelse .... han har jo haft det
regnefjols ansat, og ved nu hvorfor han er degraderet til at køre
lastbil ;)
--
Jan_stevns

Fra : Ukendt

Dato : 29-03-08 20:28

Claus Frørup <Claus@froerup.dk> skrev :

>Ihhhhh skal vi nu til regnestykkerne igen?
>

>Et 4-hovet øg er 100%
>moms er 25% = 1 hov

Du *må* have en bror - *så* regnesvag, kan man sgu' ikke være alene !

Ka' du da ikke snart se at klappe hesten, og flette næbbet knægt - du
er snart helt ude i Hampen.

( I øvrigt vist ikke voldsomt langt fra der hvor Klaus bor ;)

--
Jan_stevns

Fra : Møller

Dato : 29-03-08 21:55

jan_stevns skrev:

> Du *må* have en bror - *så* regnesvag, kan man sgu' ikke være alene !

Øh, nu skal kuglerammen og skiffertavlerne vist findes frem

> Ka' du da ikke snart se at klappe hesten, og flette næbbet knægt - du

Han er vel bange for at hestebremsen ikke er trukket.

> er snart helt ude i Hampen.

* Lat: N 56º 1' 4.87"
* Long: E 9º 21' 19.29"

> ( I øvrigt vist ikke voldsomt langt fra der hvor Klaus bor ;)

bare han ikke får hedeslag

Møller

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 29-03-08 22:45

jan_stevns skriver:

> Ka' du da ikke snart se at klappe hesten, og flette næbbet knægt - du
> er snart helt ude i Hampen.
>
> ( I øvrigt vist ikke voldsomt langt fra der hvor Klaus bor ;)

Jeg bor en del tættere på end dig - korrekt.
52,8 km eller 50 minutter i følge DGS's kortfunktion

Dog villle jeg hellere bo i Vrads, jvie jeg skulle bo nede i bakkerne
syd for Silkeborg.....

Fra : Claus Frørup

Dato : 30-03-08 15:00

Isang tao pinangalanan, jan_stevns nagsulat:

>Du *må* have en bror - *så* regnesvag, kan man sgu' ikke være alene !

Jow,jow, man han påstår at momsen skal lægges til, og så har man lige
pludselig en 5-benet krikke.........

>Ka' du da ikke snart se at klappe hesten, og flette næbbet knægt - du
>er snart helt ude i Hampen.

Nej,nej... når først det er at læse på indernettet, er det altid
sandt.

--
Dette er en signatur.

Læs den ikke.

Fra : Ukendt

Dato : 30-03-08 15:24

>Jow,jow, man han påstår at momsen skal lægges til, og så har man lige
>pludselig en 5-benet krikke.........

Fejlen består i du tror 25% af en given pris er momsen - det er 20%

80 kroner + 25% moms er sjovt nok 100

Hillemænd.......

--
Jan_stevns

Fra : Claus Frørup

Dato : 30-03-08 16:36

Isang tao pinangalanan, jan_stevns nagsulat:

>Fejlen består i du tror 25% af en given pris er momsen - det er 20%
>
>80 kroner + 25% moms er sjovt nok 100
>
>Hillemænd.......

Hvem fan..... siger klaus krikke koster 80 kr.?
Jeg siger at øgets 4 hove er 100% og en af hovene er 25%.
At de 25% tilfældigvis er det samme som momssatsen er blot et heldigt
tilfælde, der gør det sjovt at drille jyderne med deres genetisk
betingede momskvababbelser

Nullermænd......
--
Dette er en signatur.

Læs den ikke.

Fra : Leonard

Dato : 30-03-08 16:49

On Sun, 30 Mar 2008 17:36:22 +0200, Claus Frørup wrote:

> [...]
> At de 25% tilfældigvis er det samme som momssatsen er blot et heldigt
> tilfælde, der gør det sjovt at drille jyderne med deres genetisk

Men det er jo ikke sjovt når det nu ikke passer sammen.

Hvis øgets 4 hove er det hele inkl. moms, så er 1 hov ikke momsen. Men
det passer måske med de østdanske misfostre af indavlede dyr, at de har
5 hove, for det er nemlig 4 hove plus moms.

Forøvrigt gør vi da også hvad vi kan for at undgå den der moms her på
Fyn

--
Leonard
"Hvis General Motors havde fulgt udviklingen i samme takt som

Fra : Finn Guldmann

Dato : 30-03-08 17:36

Leonard skrev:
> [...]
> 5 hove, for det er nemlig 4 hove plus moms.
> Forøvrigt gør vi da også hvad vi kan for at undgå den der moms her på

Det er bare dem ovre på Djævleøen der ikke har fundet ud af at det er
vejen frem.

Fra : Ukendt

Dato : 30-03-08 20:17

Finn Guldmann <n@a.invalid> skrev :

>Det er bare dem ovre på Djævleøen der ikke har fundet ud af at det er
>vejen frem.

Åehh du - Vi ruller sgu' da ikke rundt med jyske træpenge herovre ;)

--
Jan_stevns

Fra : Finn Guldmann

Dato : 30-03-08 22:54

jan_stevns skrev:
> Åehh du - Vi ruller sgu' da ikke rundt med jyske træpenge herovre ;)

Men I betaler åbenbart altid moms af dem i nu ruller rundt med.

Selvom nogen af jer ikke helt har styr på momssatserne.

Fra : Claus Frørup

Dato : 29-03-08 15:35

Isang tao pinangalanan, Folmer Rasmussen nagsulat:

>On Sat, 29 Mar 2008 11:44:15 +0100, Finn Guldmann <n@a.invalid> wrote:
klip

>Faste læsere af dette forum vil nu være motiverede for at forstå,
>hvorfor jeg for mange år siden rejste i landflygtighed på Sjælland.

Du ka´da bare holde pilfingrene fra værtens fjernsyn..

>De er sateme ikke rigtigt kloge, de jyskere.

Århhhh....... de kan da finde ud af at de skal have en returbillet,
når de rejser til Danmark
--
Dette er en signatur.

Læs den ikke.

Fra : Brian

Dato : 30-03-08 09:25

Folmer Rasmussen wrote:

> Faste læsere af dette forum vil nu være motiverede for at forstå,
> hvorfor jeg for mange år siden rejste i landflygtighed på Sjælland.
>
> De er sateme ikke rigtigt kloge, de jyskere.

Jeg vil gerne bede dig bruge en anden reference en Guldmann, når du skal
vurdere os jyder - han er liiiidt til den ene side

/Brian