de skide cyklister
Fra : hamselv

Dato : 27-03-08 18:01

Sorry, men kunne ikke lige lade være med at sende dette link.

http://zulu.tv2.dk/video.php/cid-10985955.html?forside

henrik

Fra : Jens G

Dato : 27-03-08 21:20

On Thu, 27 Mar 2008 18:01:25 +0100, "hamselv" <nomail@mail.dk> wrote:

>Sorry, men kunne ikke lige lade være med at sende dette link.
>
>http://zulu.tv2.dk/video.php/cid-10985955.html?forside

LoL, ja sådan skal de have det, de skiderikker

--
Jens G
Kan anbefale http://www.everlove.dk til IP telefoni.

Fra : Tonni Madsen

Dato : 27-03-08 21:54

> LoL, ja sådan skal de have det, de skiderikker

Hørt Hørt!

Mvh Tonni Madsen

Fra : Hr. Jensen

Dato : 27-03-08 22:53

On Thu, 27 Mar 2008 18:01:25 +0100, "hamselv" <nomail@mail.dk> wrote:

>Sorry, men kunne ikke lige lade være med at sende dette link.
>
>http://zulu.tv2.dk/video.php/cid-10985955.html?forside

LOL, den var sgu god!

--
I'm not dead yet, I just smell bad.

Fra : Ukendt

Dato : 28-03-08 15:32

"hamselv" <nomail@mail.dk> skrev i meddelelsen
> Sorry, men kunne ikke lige lade være med at sende dette link.
>
> http://zulu.tv2.dk/video.php/cid-10985955.html?forside

Hahahahah..

--
/HB
Nu blev den sq solgt den kære Honda

Fra : Mogens

Dato : 28-03-08 19:13

"HB" <hbOOsnabela.dk> skrev i en meddelelse

> Hahahahah..

Jow jow, men den er jo gammel

> /HB
> Nu blev den sq solgt den kære Honda

--
/Mogens
Min kære '04 Scenic dCi blev idag solgt :)

Fra : Ukendt

Dato : 28-03-08 22:44

"Mogens" <forget@it.dk> skrev i meddelelsen
> "HB" <hbOOsnabela.dk> skrev i en meddelelse

> Jow jow, men den er jo gammel

Hmm.. så har jeg vist ikke fulgt med der...

> --
> /Mogens
> Min kære '04 Scenic dCi blev idag solgt :)

Hvornår får du din tdi ræser? Jeg får min torsdag i næste uge Dog "kun"
i 140 hk udgaven..

--
/HB

Fra : Mogens

Dato : 29-03-08 05:53

> Hmm.. så har jeg vist ikke fulgt med der...

Jeg så reklamespot for lang tid siden - ved ikke om det var i NG'en

> Hvornår får du din tdi ræser? Jeg får min torsdag i næste uge Dog
> "kun" i 140 hk udgaven..

Hvad har du købt?

Min Leon er undervejs, men jeg kender ikke leveringstidspunktet.
Den første tid kommer til at foregå i en P407 st car

Fra : Ukendt

Dato : 29-03-08 10:33

> "HB" <hbOOsnabela.dk> skrev i en meddelelse

> Jeg så reklamespot for lang tid siden - ved ikke om det var i NG'en

Der har været en del herinde gennem tiden

> Hvad har du købt?

Tjekkisk/Tysk
Spritny Skoda Octavia Combi 2,0 tdi Elegance.
Havde aldrig troet at jeg skulle have Skoda, men efter at have set og prøvet
bilen så det meget fornuftigt ud. Nu glæder jeg mig som et lille barn..

> Min Leon er undervejs, men jeg kender ikke leveringstidspunktet.

Nærmest som ikke at vide hvilken dato juleaften er

> Den første tid kommer til at foregå i en P407 st car

Det kan du vel også godt leve med... i et stykke tid

--
/HB

Fra : Mogens

Dato : 29-03-08 21:29

> [...]
> Havde aldrig troet at jeg skulle have Skoda, men efter at have set og
> prøvet bilen så det meget fornuftigt ud. Nu glæder jeg mig som et lille

Tillykke med din nye bil - dejligt at modtage noge spritnyt

> Nærmest som ikke at vide hvilken dato juleaften er

Jep, jeg glæder mig til mit nye job og min spritnye bil

> Det kan du vel også godt leve med... i et stykke tid

Yes, helt sikkert

Fra : Ukendt

Dato : 29-03-08 22:18

> "HB" <hbOOsnabela.dk> skrev i en meddelelse

> Tillykke med din nye bil - dejligt at modtage noge spritnyt

Takker

> Jep, jeg glæder mig til mit nye job og min spritnye bil

Forståeligt og tillykke med begge igen

--
/HB