stenslag hvor langt ind
Fra : kb

Dato : 25-03-08 11:42

Hej

Jeg har på min relativ nye bil nogle stenslag på siden. Mit spørgsmål
er, hvordan kan man se hvor langt disse går ind i lakken? Hvis det er
helt inde ved jernet er det så blankt?
Bilen er sølvgrå, og bag ved stenslaget er det lysere grå og mat

Det er en skoda fabia.

Fra : Esben Tærsker

Dato : 25-03-08 20:43

kb wrote:
> [...]
> helt inde ved jernet er det så blankt?
> Bilen er sølvgrå, og bag ved stenslaget er det lysere grå og mat

Nyere Skoda'er er så vidt jeg ved hel-galvaniseret - i en pæn lys-grå
farve...;)

/Esben