MJ PARADISE
Fra : GREGERS HANSEN

Dato : 18-07-01 16:59

Jeg ved godt at mange af Jer ikke bryder jer særlig meget om Michael
Jackson, som jeg acceptere fuldt ud.
Men vil bare nogle af jer ikke nok give min side en chance og give jeres
mening om den, det kan både være positvt og negativt.

Adressen er www.mjparadise.com

Hilsen

Gregers

Fra : Morten Bock Sørensen

Dato : 18-07-01 18:51

> Men vil bare nogle af jer ikke nok give min side en chance og give jeres
> mening om den, det kan både være positvt og negativt.
>
> Adressen er www.mjparadise.com

Har du også postet i webdesign grupperne? De er nok lidt bedre til at give
kritik på den slags.

Morten

--
Morten Bock Sørensen
http://www.mortenbock.dk

Fra : Uffe Holst

Dato : 18-07-01 20:18

In an article of 18 Jul 2001 Morten Bock Sørensen wrote:

> Har du også postet i webdesign grupperne? De er nok lidt bedre til at give
> kritik på den slags.

Det kunne jo være, at det hovedsagelig var kritik af indholdet, som
Gregers ønskede sig, og ikke nødvendigsvis kritik af god eller dårlig
brug af HTML etc.

--
Uffe Holst

Fra : Peter G.

Dato : 18-07-01 20:08

"GREGERS HANSEN" <gregers@mail1.stofa.dk> wrote in message
> Jeg ved godt at mange af Jer ikke bryder jer særlig meget om Michael
> Jackson, som jeg acceptere fuldt ud.

Det er som det er. Han har da også lavet noget godt musik IMØ og jeg er da
ret spændt på hvad han har kogt sammen denne gang . Måske kan det få
Prince til at oppe sig lidt.

> Men vil bare nogle af jer ikke nok give min side en chance og give jeres
> mening om den, det kan både være positvt og negativt.

Jeg synes den er god. Enkel og overskuelig, nogle små grammatiske fejl her
og der (det skal jo til ), men godt layout og design. Roligt og
indbydende. Menubaren er god. Kunne især godt lide at MIDI'erne var valgt
fra fra starten og man så kunne vælge om man ville høre på dem.

Nu kiggede jeg godtnok kun overfladisk men hvad med nogle oplysninger om
hans albums, de enkelte sanges betydning og ændringer (f.eks hvorfor blev
teksten til "They Don't Care About Us" ændret), anekdoter og falske rygter
(historien bag billedet i oxygenkammeret f.eks), nogle af hans musikalske
indflydelser, citater af og om ham m. m.

> Adressen er www.mjparadise.com

--
M.v.h. / Kind regards, Peter
"There's A War Going On Between My Head And My Heart

Fra : Nikolaj Borg

Dato : 18-07-01 20:38

"GREGERS HANSEN" <gregers@mail1.stofa.dk> wrote in message
> Jeg ved godt at mange af Jer ikke bryder jer særlig meget om Michael
> Jackson, som jeg acceptere fuldt ud.

Tjah, dette er jo ment som debat-forum, og lidt debat er aldrig nogen skade
til. I unge mennesker har godt af at lære, hvad der sker, når man stikker
næsen for langt frem

> Men vil bare nogle af jer ikke nok give min side en chance og give jeres
> mening om den, det kan både være positvt og negativt.

Jeg synes faktisk, at den virker ganske fornuftigt. Umiddelbart kunne man
ønske sig lidt mere baggrundsstof, hvis siden skal hæve sig over mængden af
fansider, men jeg går ud fra, at du løbende planlægger at bygge videre på
siden. Dvs. lidt flere "little know facts" og den slags, som interesserede
kunne tænkes at ønske. Billeder af MJ m.v. kan man finde så mange steder.

Som Morten skriver, er dette ikke et forum for den tekniske del af
hjemmesider (hertil er dk.edb.internet.webdesign.ris+ros vist mere brugbar),
men jeg synes, at siden virker ganske fornuftigt (dvs. mere fornuftig end
min "optimeret til notepad" homepage), selvom man lidt får det indtryk, at
"webmarster" lige har fået øjnene op for photoshop eller hvad det nu er, han
laver effekterne med. Personligt foretrækker jeg et lidt mere simpelt
grafisk udtryk, men det er jo en smagssag. Det irriterede mig desuden en
smule, at scroll-baren ikke var helt ude til højre, men der er vel en eller
anden teknisk forklaring på dette (når siden alligevel ikke benytter hele
skærmen var det måske en ide at centrere siden?)

mvh

Nikolaj

Fra : GREGERS HANSEN

Dato : 19-07-01 08:41

Jamen tusind tak for ordene!
Jeg har også tænkt mig at opbygge den noget mere, men det kræver lige noget
tid.

Hilsen

Gregers