Av for pokker!
Fra : Ukendt

Dato : 18-07-01 16:38

Det ser ud til, at det ikke kun var os brugere, der forventede mere af
Keynote'en.

Apple aktier er faldet næsten 4 (FIRE) point. (her kl. 17.38)

Av for pokker!!!!!

Med venlig hilsen
Asbjørn Måstrup Kristensen

Fra : Anders

Dato : 18-07-01 16:49

Asbjørn Måstrup Kristensen skrev:

> Det ser ud til, at det ikke kun var os brugere, der forventede mere af
> Keynote'en.
>
> Apple aktier er faldet næsten 4 (FIRE) point. (her kl. 17.38)
>
> Av for pokker!!!!!

Så har investorerne vidst noget på forhånd. De startede (9:30 am MWNY tid)
med et minus på ca. 13 % og har kun faldet moderat derefter, så jeg tror
det er noget andet der har fået dem til at falde.

Anders

Fra : Henrik Münster

Dato : 18-07-01 22:18

Anders <ajk@mac.com> wrote:

> Så har investorerne vidst noget på forhånd. De startede (9:30 am MWNY tid)
> med et minus på ca. 13 % og har kun faldet moderat derefter, så jeg tror
> det er noget andet der har fået dem til at falde.

Mon ikke det simpelthen er udtryk for, at handelen er gået lidt
i stå, fordi alle venter på, hvad key-noten bringer? Men hvornår
begynder aktierne i øvrigt at stige? De har jo stået mere eller mindre i
stampe siden april. Er Apple ikke et af de firmaer, der er kommet bedst
gennem krisen i computer-branchen? Bringer OS X ikke gode løfter for
fremtiden? Flere og flere software-producenter annoncerer programmer til
det. Går salget ikke fint? Især de bærbare går vist som varmt brød. Er
Apple ikke tilbage på førstepladsen i uddannelses-sektoren i USA? Var
kvartalsregnskabet forleden ikke ganske godt? Hvad skal der egentligt
til, før aktierne stiger?
Og nu er det ikke fordi, jeg er desperat. Jeg investerer aldrig
mere, end jeg kan tåle at tabe. Det var bare lidt sjovt at prøve at købe
aktier, når jeg nu havde fået Netbank hos Jyske Bank. Og så havde jeg
håbet på, at det var lidt af en fidus at købe nogle Apple-aktier efter
det store dyk, når der nu var så meget godt i vente. Så kunne jeg jo
prale lidt overfor konen om ikke andet.
--
Venlig hilsen
Henrik Münster

Fra : Morten Reippuert Knu~

Dato : 19-07-01 01:03

> Er Apple ikke et af de firmaer, der er kommet bedst
> gennem krisen i computer-branchen?

jo, i lat fald hvis man ser på hardware producenterne.

--
Venlig hilsen Morten Reippuert Knudsen

jeg har fået et sted at bo, men leder stadig efter en lejlighed