Norton 360
Fra : claus.slot@gmail.com

Dato : 24-04-08 13:48

Jeg har Norton 360 på min bærbare PC (Vista). Jeg kan se mit trådløse
netværk, men ikke komme på internettet. Kan det være Norton der
blokkerer?

Claus

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 25-04-08 01:00

claus.slot@gmail.com skrev:
> Jeg har Norton 360 på min bærbare PC (Vista). Jeg kan se mit trådløse
> netværk, men ikke komme på internettet. Kan det være Norton der
> blokkerer?

Ja, men der kan være mange andre grunde. Det vil nok hjælpe,
hvis du beskriver, hvad der sker, når du prøver at gå på
nettet, og hvilke fjelmeddelelser du får. Og gør det i en
dertil beregnet gruppe, fx dk.edb.netvaerk hvor der er
større chance for at ramme ind i en ekspert.

--
Mvh. Kim Ludvigsen
Hjælp til begyndere og uøvede computer- og internetbrugere.

Fra : Søren Blom

Dato : 26-04-08 16:00

<claus.slot@gmail.com> skrev
Jeg har Norton 360 på min bærbare PC (Vista). Jeg kan se mit trådløse
netværk, men ikke komme på internettet. Kan det være Norton der
blokkerer?

Du har gjort noget meget specielt ved din Norton 360, hvis det skal være dne
som er skyld i, at du ikke kan komme på dit trådløse netværk. Nu har jeg sat
Norton 360 op på 7 maskiner af forskellige afstøbninger (nye som gamle
maskiner, med både Windows XP og Vista), ingen af dem har haft problemer med
at komme online bagefter hverken via trådløst eller kablet netværk.
Som Kim skriver, så prøv at spørg i netværksgruppen for trådløse netværk,
men prøv også at komme med flere oplysninger om hvad der sker hos dig, samt
hvilken maskine du sidder ved. Uden at jeg vil lægge hoved på blokken, så er
jeg sikker på at du skal søge løsningen på dit problem andre steder end i
Norton.

--
Venlig Hilsen

Søren Blom