Office 2007 uden runde hjørner
Fra : Jens Gyldenkærne Cla~

Dato : 28-05-08 13:52

Hej gruppe. Et pernittengrynsspørgsmål - er det muligt at slippe af med
Office 2007's runde hjørner? Jeg vil gerne have mine vinduer lige ud ad
landevejen - i Windows XP kan jeg vælge "Classic Theme" og slippe for
XP's standard med afrundinger og alt for fede knapper - men jeg kan
ikke finde en tilsvarende indstilling i Office 2007. Jeg er ikke ude på
at slippe af med ribbon og det øvrige brugerinterface i Office - det er
bare de afrundede hjørner der irriterer.

--
Jens Gyldenkærne Clausen
CBS IT