Låse tekst bokse
Fra : Bo Poulsen

Dato : 04-05-08 13:31

Hej Gruppe

Jeg har et word dokument, der indeholder nogle tekst bokse. Jeg skal kun
kunne skrive i disse. Jeg vil gerne vide hvorledes jeg låser resten af
dokumentet. Jeg bruger word 2007.
Håber i kan hjælpe mig. På forhånd tak

Venlig hilsen

Bo

Fra : Bo Poulsen

Dato : 04-05-08 13:54

"Bo Poulsen" <frenningfjerndette@tdcadsl.dk> skrev i meddelelsen
> [...]
>
> Jeg har et word dokument, der indeholder nogle tekst bokse. Jeg skal kun
> kunne skrive i disse. Jeg vil gerne vide hvorledes jeg låser resten af

Har efter længer tids søgen fundet løsninge

Fra : fix

Dato : 04-05-08 16:14

Bo Poulsen wrote:
> "Bo Poulsen" <frenningfjerndette@tdcadsl.dk> skrev i meddelelsen

> Har efter længer tids søgen fundet løsninge
hvad så med at dele?

finn

Fra : vanillepigen@gmail.c~

Dato : 13-05-08 08:20

On 4 Maj, 14:31, "Bo Poulsen" <frenningfjernde...@tdcadsl.dk> wrote:
> [...]
>
> Jeg har et word dokument, der indeholder nogle tekst bokse. Jeg skal kun
> kunne skrive i disse. Jeg vil gerne vide hvorledes jeg låser resten af

Hej Bo

Du kan vælge fanen Udvikler, hvor du finder Beskyt dokument. Her har
du mulighed for at låse et dokument, og undtage enkelte elementer -
f.eks. en tekstboks. (Du slår fanen Udvikler til ved at vælge Office-
knappen=>Word-indstillinger=>Populær og sætte markering i Vis fanen
Udvikler på båndet)

Du kan også give teksten i dine tekstbokse en bestemt typografi og
derved styre, hvilke typografier brugeren må redigere, men så kommer
det kun til at gælde formatering - og altså ikke sletning eller
rettelser i øvrig tekst.

Håber det hjalp dig.

Mvh
Camilla