Word vil ikke gemme (er ved at blive sinds~
Fra : Bjørn Hansen

Dato : 24-04-08 09:02

Hejsa

Jeg sidder og arbejder på en manual som skal revideres. Det er et ret stort
dokument med mange illustrationer, og det fylder næsten 100 MB.

Når jeg så har lavet mine ændringer, som er nogle småting i stil med
omformuleringer ol. Så vil dokumentet ikke gemmes. Første gang jeg trykker
på "Gem" tager den lang tid (som man normalt vil opleve med et stort, tungt
dokument), men det ændrer ikke på noget. Dvs. når jeg lukker dokumentet og
åbner det igen, så er ændringerne ikke med. Hvis jeg så trykker "Gem som" og
vælger et nyt navn, så bliver det nye dokument end ikke oprettet. Jeg har
også prøvet at klippe-klistre det hele over i et helt nyt dokument. Det vil
den heller ikke.

-Ja, jeg har prøvet at genstarte.
-Nej, dokumentet er ikke skrivebeskyttet.

Hva' dælen kan jeg snart gøre. Det er rimeligt belastende.

Windows XP Sp2
Word 2003 Sp3

Venlig hilsen
Bjørn

Fra : Bjørn Hansen

Dato : 24-04-08 13:14

"Bjørn Hansen" <bjhansen@sletdette.email.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> -Ja, jeg har prøvet at genstarte.
> -Nej, dokumentet er ikke skrivebeskyttet.
>
> Hva' dælen kan jeg snart gøre. Det er rimeligt belastende.

Har lige erfaret at der er en Word-gruppe, så der futter jeg lige over.

Bjørn