Penge tilbage pga strejke...
Fra : Disney

Dato : 20-05-08 10:00

Hej

Jeg er en af de uheldige som er berørt af pædagogernes strejke.
Jeg vil i den forbindelse høre jer om der er nogle regler om man skal have
penge tilbage fra kommunen, for manglene pasning??

MVH
Jens

Fra : "Morten Bjergstrøm"

Dato : 20-05-08 17:50

"Disney" <disney__dkfjerndette@hotmail.com> skrev:

> Jeg er en af de uheldige som er berørt af pædagogernes strejke.
> Jeg vil i den forbindelse høre jer om der er nogle regler om man
> skal have penge tilbage fra kommunen, for manglene pasning??

Kommunen leverer ikke den ydelse som du betaler for, så derfor må det
helt klare udgangspunkt være, at du skal have pengene tilbage.

Kommunerne er selv part i konflikten og kan derfor ikke henholde sig
til at der er tale om force majeure.

--
Morten http://miljokemi.dk

Fra : Gunnar007

Dato : 20-05-08 19:59

"Disney" <disney__dkfjerndette@hotmail.com> skrev i meddelelsen
> [...]
> Jeg vil i den forbindelse høre jer om der er nogle regler om man skal have
> penge tilbage fra kommunen, for manglene pasning??

Nu ved jeg ikke hvilken kommune du bor i, men i Høje Taastrup hvor jeg bor,
har byrådet vedtaget at man få pengene igen under konflikt dagene, også
selvom man bliver tilbudt begrænset pasning af poderne.

Hvis du ikke bor i ovenstående kommune, finder du garanteret hjælp på din
kommunes hjemmeside.

Hilsen G