Finde ejeren af en bygning.
Fra : /Ole \(6000\)

Dato : 16-05-08 14:07

Hey
Er der ikke noget om, at man kan se ejeren af en bygning på deet kære net?
Jeg har ledt efter tinglysning + adressen og tingbog, men synes ikke lige,
jeg kan finde det.

/Ole

Fra : Per Christoffersen

Dato : 16-05-08 14:54

"/Ole (6000)" <No@boody.good> skrev i en meddelelse
> [...]
> Jeg har ledt efter tinglysning + adressen og tingbog, men synes ikke lige,

Her feks.:
www.ois.dk/

/Per

Fra : Holst

Dato : 16-05-08 14:59

Per Christoffersen wrote:

> Her feks.:
> www.ois.dk/

Skal man ikke være ejer for at kunne se ejeroplysninger?

Fra : per christoffersen

Dato : 16-05-08 19:45

"Holst" <newsfeb08@shelter.dk> skrev i en meddelelse

> Skal man ikke være ejer for at kunne se ejeroplysninger?

Nej.
Jeg kan godt finde navn på nogen ejere ihvertfald.

/Per

Fra : Bo

Dato : 16-05-08 09:30

On 16 Maj, 16:58, Holst <newsfe...@shelter.dk> wrote:

> Skal man ikke være ejer for at kunne se ejeroplysninger?

NEJ - ikke hvem der ejer, jeg har lige tjekket et familiemedlem der
har "hemmelig" adresse, den var IKKE, hemmelig i ois.dk -
øverste højre hjørne, skriv kommune og vejnavn + nr. vh Bo

Fra : Holst

Dato : 16-05-08 16:46

Bo wrote:

> NEJ - ikke hvem der ejer, jeg har lige tjekket et familiemedlem der
> har "hemmelig" adresse, den var IKKE, hemmelig i ois.dk -
> øverste højre hjørne, skriv kommune og vejnavn + nr. vh Bo

Jeg kan godt se, at det er tilfældet med nogen.

Men for min egen ejendom, fremgår intet navn af ois.dk

Fra : Leo Havmøller

Dato : 19-05-08 05:11

> NEJ - ikke hvem der ejer, jeg har lige tjekket et familiemedlem der
> har "hemmelig" adresse, den var IKKE, hemmelig i ois.dk

Hvis du klikker på ?-tegnet udfor navnet,vises bl.a.: "Navnet vises ikke,
hvis ejeren har navne- og adressebeskyttelse."
Så dit familiemedlem har ikke addressebeskyttelse (der er ikke noget der
hedder "hemmelig addresse").

Leo Havmøller.

Fra : N/A

Dato : 16-05-08 16:46