Arbejdstilsynet ...øhhh....
Fra : Kim

Dato : 05-05-08 18:56

Er startet på et nyt job og er rigtig glad for det.

Rigtig glad, så jeg vil ikke miste det.

Men jeg har et problem.

Derfor sendte jeg en mail til at@at.dk som de skriver
man kan på http://www.at.dk/sw5460.asp, meget fyldestgørende
med datoer mit fornavn og mit tlf.nr for at få et råd om hvordan de
evt ville mene jeg skulle tacke problemet.

Skrev selvfølgelig ikke firmaets navn, ønsker ikke at lave rav i den,
og et problem er jo til for at blive løst.

Pointerede flere gange at det er en god arbejdsplads og
jeg ønsker at blive i firmaet.

Ønskede bare råd om hvordan jeg evt kunne forholde mig.

Det eneste svar jeg fik var:
Arbejdstilsynet til mig 11.01 (8 timer siden)

Hej KimJ

Vi skal bruge en adresse

MVH. AT/ v

Søren Bundgård Madsen

Kan nogen fortælle mig om det ikke mere er muligt at
udbede sig hjælp fra AT , med ens arb.plads anonymt ?

" Alle medarbejdere skal kunne få gratis, anonym rådgivning "
fundet på at.dk via søgefunktionen.

Mvh Kim

Fra : Niels Bengaard

Dato : 05-05-08 20:04

> [...]
> udbede sig hjælp fra AT , med ens arb.plads anonymt ?
>
> " Alle medarbejdere skal kunne få gratis, anonym rådgivning "

Ring til dem og hør.
Normalt kontakter man vel sin sikkerhedsrepræsentant eller
sikkerhedsarbejdsleder ved sikkerhedsproblemer.

Mvh Niels