Tele2 - ThePirateBay Sagen - Dansk Pirate ~
Fra : NoOne

Dato : 27-04-08 14:17

http://www.computerworld.dk/art/45466

"Vidnet i fogedretssagen om The Pirate Bay har tidligere været ansat
hos Johan Schlüter. Tilhørs-forholdet er et problem, fordi sagkyndige
vidner skal være uvildige, siger juridisk ekspert"

Nogen som kan gennenskue hvad der nu sker ? den den afgørelse som
fogedrettet gyldig ? eller kan Tele2 ophæve blokeringen af
ThePirateBay ?

RaZoR :)

Fra : "Morten Bjergstrøm"

Dato : 27-04-08 14:30

NoOne <mail@test.dk> skrev:

> Nogen som kan gennenskue hvad der nu sker ? den den afgørelse som
> fogedrettet gyldig ? eller kan Tele2 ophæve blokeringen af
> ThePirateBay ?

Tele2 eksisterer i princippet slet ikke længere og Tele2s kunder er
blevet eller bliver overført til CyberCity. Så blokeringen forsvinder
alligevel af den grund.

--
Morten http://miljokemi.dk

Fra : Jesper Lund

Dato : 27-04-08 15:01

Morten Bjergstrøm wrote:

> Tele2 eksisterer i princippet slet ikke længere og Tele2s kunder er
> blevet eller bliver overført til CyberCity. Så blokeringen forsvinder
> alligevel af den grund.

Sagen stopper jo ikke der. Kendelsen i fogedretten er kæret, og
justifikationssagen (som vi blev snydt for i AllofMP3 sagen) er anlagt.
Jeg er ikke klar over om IFPI/FDV/JP-Politiken/Gyldeldal har anlagt
fogedsager mod de øvrige internetudbydere, eller om de venter.

--
Jesper Lund