erfaring jura som aftenstudie
Fra : Henrik Lunnsgaard

Dato : 22-04-08 21:38

Forsøger mig lige igen....i håbet om at få kontakt til nogle der har
gennemført jura ved KU som aftenstudie.

Er interesseret i at høre lidt erfaringer om forløbet - hvilken
indgangsvinkel i havde - ja løst og fast inden jeg kaster mig ud i
overvejelserne.

/Henrik

Fra : Kevin Borbye Edelvan~

Dato : 23-04-08 01:07

On 22 Apr., 22:38, "Henrik Lunnsgaard" <henrik.han...@privat.tele.dk>
wrote:

> Forsøger mig lige igen....i håbet om at få kontakt til nogle der har
> gennemført jura ved KU som aftenstudie.

Jeg er dagstuderende, men har arbejdet en del med tilrettelæggelse af
undervisningen for et aftenhold på KU og har kendt en del
aftenstuderende, så hvis du har nogle konkrete spørgsmål skal jeg
gerne forsøge at besvare dem. Ellers er der også en rigtig venlig og
positiv studievejledning (Brandstationen) på jura, som sikkert gerne
hjælper med at formidle kontakt til en aftenstuderende.

Mailen virker.

Mvh
Kevin Borbye Edelvang