Hvor man glæder sig til det kommer :O)
Fra : Hagar

Dato : 29-04-08 15:35

Fra : Klaus G.

Dato : 29-04-08 22:01

> http://www.spore.com/screenshots.php?movieID=9&play=hi
Grafikken ser noget ringe ud efter nutidens standarder synes jeg. Og al den
hype har nok taget livet af det spil, forstået på den måde, at det folk
forventer må anses for at være ren utopi.

--
Klaus G. // Seth-Enoch
www.seth-enoch.dk/gallery

Fra : Hagar

Dato : 30-04-08 02:18

> [...]
> den hype har nok taget livet af det spil, forstået på den måde, at det
> folk forventer må anses for at være ren utopi.

Det må tiden jo vise, jeg ved der er nogle her fra gruppen der har købt det,
og jeg kender andre der også har købt det, nu venter vi bare på det
udkommer, så helt galt er det da ikke. Det er muligt grafikken er den
bedste, men der er da nye tiltag, efter hvad jeg har prøvet, som har fanget
mig, så jeg skal nok, og sikkert mange andre også, blive ret så fornøjet
over det.

Hagar

Fra : Rick

Dato : 02-05-08 14:03

> jeg ved der er nogle her fra gruppen der har købt det, og jeg kender andre
> der også har købt det, nu venter vi bare på det udkommer

Hvordan kan man købe et spil, der ikke er udkommet?

Fra : Hagar

Dato : 02-05-08 14:52

"Rick" <rickcool22@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Hvordan kan man købe et spil, der ikke er udkommet?

Forud bestilling hos coolshop

Hagar

Fra : Laziter [9440]

Dato : 30-04-08 04:32

"Klaus G." <klaus_godt@hotmail.com> skrev i meddelelsen
> Grafikken ser noget ringe ud efter nutidens standarder synes jeg. Og al
> den hype har nok taget livet af det spil, forstået på den måde, at det
> folk forventer må anses for at være ren utopi.

Grafik er ikke alt, det er et godt gameplay derimod.
Og ud fra hvad jeg har set/hørt/læst omkring Spore, så indeholder det netop
sidstnævnte.
Jeg glæder mig ihvertfald til jeg kan komme til at købe spillet, det skal
nok få stjålet en god del af min tid.

Mvh
Benjamin

Fra : Ralph Køster

Dato : 30-04-08 08:06

1 incl.dig.....

Ralph

Fra : Martin

Dato : 04-05-08 10:32

Hagar wrote:
> http://www.spore.com/screenshots.php?movieID=9&play=hi
>
> Hagar

Ville lige anbefale alle at se denne 30 min. video hvor faktisk det
meste af spillet bliver vist
<http://www.youtube.com/watch?v=T8dvMDFOFnA>

Desuden så skal det også siges at dyre oprette tingen snart bliver klar
til download, ønsker man det gratis for man "kun" 20% af alt content,
men for omkring 70,- så får man hele dynen
<http://www.youtube.com/watch?v=V5TXEUiR1Xk>
og her er så en video som kun viser dyre opretteren.

Kan kun være enig med Hagar... VI GLÆDER OS! - håber bare ikke det
kommer samtidig med Battlefield Heroes, for så blir jeg sku nok nød til
at tage en uges ferie fra arbejde :/