Test
Fra : Morten Steen

Dato : 26-05-08 22:36

Fra : Peter Heide

Dato : 27-05-08 00:48

Hvad med at bruge dk.test næste gang ?

Fra : Peter Knutsen

Dato : 27-05-08 08:26

Peter Heide wrote:
> Hvad med at bruge dk.test næste gang ?

Ja, den virker faktisk. Jeg har selv brugt den to gange for nylig.

Man skal dog huske at sortere indlæggende efter dato, i stedet for efter
tråd, da der ellers er stor risiko for at ens testindlæg havner langt
oppe i en flere måneder gammel tråd, til stor forvirring & morskab.

--
Peter Knutsen
sagatafl.org

Fra : Peter Heide

Dato : 27-05-08 12:47

"Peter Knutsen" <peter@sagatafl.invalid> skrev i meddelelsen

> [...]
> tråd, da der ellers er stor risiko for at ens testindlæg havner langt oppe
> i en flere måneder gammel tråd, til stor forvirring & morskab.

Det er nemlig rigtigt. den er jeg også røget på i starten og var ved at få
et raseri-anfald over resultaterne.

Fra : Jesper Haaber Gyllin~

Dato : 27-05-08 14:14

Peter Heide <pheide@ofir.dk> wrote:

> Hvad med at bruge dk.test næste gang ?

Den er rigtig god, hvis man ved den findes.

--
med venlig hilsen Jesper Haaber Gylling
http://www.gylling.net/

Fra : Martin Mose Larsen