Jackson og Toro's svar til fans
Fra : Smurf

Dato : 26-05-08 22:24

Fra : Peter Brandt Nielsen

Dato : 27-05-08 01:26

Smurf skrev:

> http://www.wetanz.com/holics/index.php?itemid=695&catid=2

Tak for det, jeg fik lyst til at læse det. Del Toro lyder superskarp.
Jeg havde ikke rigtig læst om filmene før - konceptet med de to film,
hvor toeren er en ny historie, de selv finder på, overraskede mig, men
det bliver sikkert godt.

Spørgsmål: Considering that you're stretching The Hobbit
into 2 movies can we assume that Beorn will be featured and
will not be given the Tom Bombadil treatment?

Guillermo del Toro: I may be in the minority, but I
absolutely LOVE Beorn and I intend to feature him in the
films. BTW I also like TB quite a bit...

Er det kun mig, der har lyst til at læse den sidste tilføjelse med
prikker som et tegn på, at Tom Bombadil kan dukke op i en af filmene?

--
Peter Brandt Nielsen
http://brandtnielsen.adr.dk

Fra : Peter Knutsen

Dato : 27-05-08 07:16

Peter Brandt Nielsen wrote:
[...]
> Er det kun mig, der har lyst til at læse den sidste tilføjelse med
> prikker som et tegn på, at Tom Bombadil kan dukke op i en af filmene?

Tom Bombadil er i forvejen en figur som passer meget bedre ind i The
Hobbits stemning end i LOTR, så det ville give rigtig god mening.

Det eneste problem er at han nok, rent plot- og funktionsmæssigt, minder
en del om Beorn, og selvom det måske bliver 2 lange film a' hver lidt
over 2 timer (næppe de tre-en-halv time pr film som vi tidligere har
fået at se), så kan det godt blive lidt klodset at have to forskellige
figurer med ens funktion.

--
Peter Knutsen
sagatafl.org