Bueskydning????
Fra : Hougaard

Dato : 26-05-08 18:40

Nogen som ligger inde med nogen film???

Fra : Mr D

Dato : 26-05-08 18:59

"Hougaard" <jonne@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
news:483af5dc$0$15895$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...
> Nogen som ligger inde med nogen film???

Ja, jeg ligger inde med en hel del film, men jeg kan ikke betjene en bue

simon

Fra : Hougaard

Dato : 27-05-08 19:00

hej
Smid mig en mail..

Fra : Mr D

Dato : 27-05-08 19:07

> hej
> Smid mig en mail..

Hi Hougaard

Nej, undskyld. Det var en misforståelse. Jeg har ikke nigen film med
byueskydning. Beklager

simon

Fra : Claus

Dato : 26-05-08 19:23

Mener du film, hvor der bliver brugt bue og pil som våben? Ligesom
Braveheart?

Fra : John Hinge

Dato : 27-05-08 08:32

On 26 maj 2008 Claus was heard to say:

> Mener du film, hvor der bliver brugt bue og pil som våben? Ligesom
> Braveheart?

Måske Ivanhoe..

Det kan endda tænkes nogen har lavet film om folk der fiser rundt
i skove og leger med bue og pil.. Stjæler og om fordeler værdier..
Nej.. Det er nok for pjattet en ide..

--
John Hinge - shayera / .sPOOn.
"You're basing your Pixie Faerie on Vin Diesel ? I'll say it again..

Fra : Holst

Dato : 27-05-08 09:50

John Hinge wrote:

> Det kan endda tænkes nogen har lavet film om folk der fiser rundt
> i skove og leger med bue og pil.. Stjæler og om fordeler værdier..
> Nej.. Det er nok for pjattet en ide..

Det er godt nok små tyve år siden jeg så filmen, men fes John Rambo ikke
i 3'eren rundt med en bue i noget af filmen. Eller var det 2'eren. Eller
husker jeg helt galt?

Fra : Optimus Prime

Dato : 27-05-08 10:06

Holst skrev:
> Det er godt nok små tyve år siden jeg så filmen, men fes John Rambo ikke
> i 3'eren rundt med en bue i noget af filmen. Eller var det 2'eren. Eller
> husker jeg helt galt?

Absolut - han gør det også i den nye Rambo... og han er god til det

Fra : Anders B. Hyltoft

Dato : 28-05-08 22:14

"Optimus Prime" <optimus@prime.dk> wrote in message

> Absolut - han gør det også i den nye Rambo... og han er god til det

Der er også et pænt heftigt bue og pil angreb i "Hero". Mange mange mange
pile i luften...
http://www.imdb.com/title/tt0299977/

Anders Hyltoft

Fjern "FJERNDETTE" ved svar på email. Eller lad være, men så får jeg den
ikke

Fra : Optimus Prime

Dato : 29-05-08 07:27

Anders B. Hyltoft skrev:
> Der er også et pænt heftigt bue og pil angreb i "Hero". Mange mange mange
> pile i luften...
> http://www.imdb.com/title/tt0299977/

Og smukt ser det ud

Der er jo også Kim Ki-Duk's Whal (The Bow) -
http://www.imdb.com/title/tt0456470/... Har desværre ikke fået købt den
endnu, så udover hvad jeg har læst mig til ved jeg ikke hvor meget bue
der er i den

Fra : John Hinge

Dato : 29-05-08 08:17

On 29 maj 2008 Optimus Prime was heard to say:

> Og smukt ser det ud

Det er sådan et rigtigt "så vil vi kæmpe i skyggen" type angreb..