robin hood
Fra : Hougaard

Dato : 26-05-08 18:39

Hej
i sin tid var der en hobin hood serie som var lidt "overtroisk"

Tror det er ca 10år sideb ca,

Nogen som kan huske den???

Jørn

Fra : Holst

Dato : 26-05-08 18:44

Hougaard wrote:

> i sin tid var der en hobin hood serie som var lidt "overtroisk"
>
> Tror det er ca 10år sideb ca,
>
> Nogen som kan huske den???

Du finder den nok her:

http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_films_and_television_series_featuring_Robin_Hood

Jeg tror, jeg husker serien, du nævner. Er det den serie, jeg tænker på,
så er det mere end 10 år siden, jeg så den. Mon ikke det er "1984–1986:
Robin of Sherwood" fra listen fra ovenstående link.

Fra : Peter Knutsen

Dato : 27-05-08 06:21

Holst wrote:
[...]
> Jeg tror, jeg husker serien, du nævner. Er det den serie, jeg tænker på,
> så er det mere end 10 år siden, jeg så den. Mon ikke det er "1984–1986:
> Robin of Sherwood" fra listen fra ovenstående link.

Enten "Robin of Sherwood" fra midten af 1980'erne (vist på dansk TV2
sidst i 1980'erne og nogle år senere på TV3, og som længe har kunnet fås
på DVD uden undertekster), som var en seriøs TV-serie af meget, meget
høj kvalitet, eller også noget 1990'er-bras i stil med Xena og Hercules,
der muligvis hed "The New Adventures of Robin Hood".

--
Peter Knutsen
sagatafl.org

Fra : Henrik Madsen

Dato : 27-05-08 16:34

"Hougaard" <jonne@tdcadsl.dk> writes:

> Hej
> i sin tid var der en hobin hood serie som var lidt "overtroisk"
>
> Tror det er ca 10år sideb ca,
>
> Nogen som kan huske den???

Det er vi mange der kan. Robin of Sherwood er en engelsk tv serie, som
nok er den der i nyere tid har givet mest til legenden. Den kom for
nogle år siden på DVD og bestemt et gensyn værd.

http://www.robinofsherwood.org/

--
Højt Skum
Henrik Madsen

Fra : Hougaard

Dato : 28-05-08 16:30

nogen der har dem til at ligge??

Fra : Holst

Dato : 28-05-08 16:44

Hougaard wrote:

> nogen der har dem til at ligge??

Laserdisken har. Endog på tilbud:

<http://www.laserdisken.dk/html/visvare.dna?vare=1084964628248517>

Fra : Ukendt

Dato : 29-05-08 19:47

"Holst" <newsfeb08@shelter.dk> wrote in message

> Laserdisken har. Endog på tilbud:
>
> <http://www.laserdisken.dk/html/visvare.dna?vare=1084964628248517>

Fås MEGET billigere her http://www.cdon.com/main.phtml?navroot=903 og
ovenikøbet med (danske) undertekster.
(Søg på Sherwood, linket er ikke direkte).

Fra : Peter Knutsen

Dato : 29-05-08 20:55

Sven Lindhardt wrote:

> Fås MEGET billigere her http://www.cdon.com/main.phtml?navroot=903 og
> ovenikøbet med (danske) undertekster.
> (Søg på Sherwood, linket er ikke direkte).

Ganske interessant, med tekster på dansk, svensk og norsk.

--
Peter Knutsen
sagatafl.org