Sublime - anbefaling (lidt spoilers)
Fra : Optimus Prime

Dato : 22-05-08 15:21

Efter at have set subj igår (http://www.imdb.com/title/tt0822858/) sad
jeg lidt og vidste ikke helt hvad jeg skulle mene.

Ud fra coveret havde jeg forventet en Hostel/Saw klon bare på et
hospital...
I stedet får man serveret en film hvor man føler hovedpersonens
fustration/desperation kommer snigende... handlingen serveres langsomt
og krybende - og rædslerne består mere i man kan forstå hovedpersonens
usikkerhed end gore-effekter og kommer langsomt krybende end de mere
grafiske tiltag i gysergenren de senere år (bevares der er da også et
par scener til Hostel/Saw fans'ne).

Alt i alt var jeg positivt overrasket og kom til at tænke på noget i
stil med Jacob's Ladder
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
***SPOILER***
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
Jeg er lidt usikker på pointen i filmen - skal det forstås sådan at han
gik i koma på grund af operationen og filmens handling så blot viser
hans tanker/drømme mens han er i koma og til han dør?