Inside Man (spoiler)
Fra : Ukendt

Dato : 21-05-08 08:30

Jeg så Inside Man på dvd i går aftes, men der var noget jeg ikke forstod.
Hvorfor var det nødvendigt at grave det hul i jorden ned til wc-røret inde i
bankens kælder? Var det for at ham røveren havde et sted at gå på wc når han
skulle være dernede i en uge? hehe Med alt det lort de slæbte med ind i
banken, så kunne de da ligeså godt have taget et kemisk toilet med...

Mvh Jørgen

Fra : Jørgen Grandt

Dato : 22-05-08 08:02

Jørgen skrev bl.a.:

> Jeg så Inside Man på dvd i går aftes, men der var noget jeg ikke
> forstod. Hvorfor var det nødvendigt at grave det hul i jorden ned til
> wc-røret inde i bankens kælder?

Det stod heller ikke helt klart for mig.

--
Mvh.: Jørgen Grandt

Fra : Mikkel Moldrup-Lakje~

Dato : 31-05-08 18:53

Jørgen Grandt skrev:

> Det stod heller ikke helt klart for mig.

Nej, det var ikke helt klart, men det var vist bare et toilethul... Et
kemisk toilet ville have indebåret en risiko for at lugten blev opdaget.