Scifi i nær fremtid
Fra : Mr D

Dato : 20-05-08 22:48

Jeg har prøvet at søge på, hvad biografer og DVD-udgivelser har at byde på i
nær fremtid, når det gælder en god scifi - film.

Har jeg ret i, at der stort set ikke kommer noget spændende, der er værd at
vente på. Jeg har set, at vi har "The Happening" i vente, som måske kan
blive noget.

Men ud over det, ser jeg ikke noget - og slet ikke ikke noget med megastore
rumskibe, klaustrofobiske rumdybder og lysårslivsmysterier æv æv æv ...

.... eller hva? Ser I noget, jeg ikke ser?

simon

Fra : Zeki

Dato : 21-05-08 05:56

"Mr D" <sigri@fjerndetteemail.dk> skrev i en meddelelse

> ... eller hva? Ser I noget, jeg ikke ser?

Real 3D versionen af Jules Vernes 'Journey to the Center of the Earth' ser
lovende ud.

http://en.wikipedia.org/wiki/Journey_3-D

Fra : Laziter [9440]

Dato : 21-05-08 07:35

"Zeki" <Zeki@nope.dk> skrev i meddelelsen

> "Mr D" <sigri@fjerndetteemail.dk> skrev i en meddelelse

> Real 3D versionen af Jules Vernes 'Journey to the Center of the Earth' ser
> lovende ud.
>
> http://en.wikipedia.org/wiki/Journey_3-D

Det er nok mere adventure, men ser dog stadig ud til at blive en
underholdende film.
Der findes en trailer her:
http://www.journey3dmovie.com/

Mvh
Benjamin

Fra : Kim Jensen

Dato : 21-05-08 19:53

Zeki wrote:
> "Mr D" <sigri@fjerndetteemail.dk> skrev i en meddelelse
> Real 3D versionen af Jules Vernes 'Journey to the Center of the Earth' ser
> lovende ud.
> http://en.wikipedia.org/wiki/Journey_3-D

Lovende? What? Traileren jeg har set ligner noget der er løgn (og det på
en meget, meget skidt måde).

--
mvh Kim Jensen
blog.werx @ http://kim.litewerx.dk

Fra : Zeki

Dato : 23-05-08 06:36

"Kim Jensen" <kim@_NOSPAM_litewerx.dk> skrev i en meddelelse

> Lovende? What? Traileren jeg har set ligner noget der er løgn (og det på
> en meget, meget skidt måde).

Smag og behag.

Fra : Lars Oddvar

Dato : 21-05-08 07:45

Mr D schrieb:
> [...]
> rumskibe, klaustrofobiske rumdybder og lysårslivsmysterier æv æv æv ...
>
> ... eller hva? Ser I noget, jeg ikke ser?

Glæd dig ikke for tidligt:

http://www.collider.com/entertainment/reviews/article.asp/aid/7903/tcid/1
http://www.aintitcool.com/node/36786

Nu skal man ikke tro alt man læser, slet ikke på internettet, men det
lover ikke godt.

Fra : Kim2000

Dato : 21-05-08 13:32

> [...]
> æv ...
>
> ... eller hva? Ser I noget, jeg ikke ser?

Jeg ser i hvert fald i tågerne Battlestar Gallactica seriens 4. sæson og så
er de da igang med StarTrek 11.