Ny Indy DVD trilogy
Fra : sniper_Nolight

Dato : 20-05-08 16:41

bortset fra nyt ekstra materiale - hvad får vi så?

Jeg mener er de ENDNU flottere?

Er der tilføjet filmene noget.

Eller er det NØJAGTIGT de samme som der er på den boks vi allerede har - og
her mener jeg både film og kvalitetsmæssigt.

Tak.

Jeg overvejede om det her indlæg skulle i dk.teknik.dvd?
--
sniper_Nolight

Fra : Kim Voss Schrader

Dato : 20-05-08 20:23

Hej!

sniper_Nolight wrote:

> bortset fra nyt ekstra materiale - hvad får vi så?

Hvorfor ikke vente på en Blu-Ray udgivelse? Jeg gider ihvertfald ikke investere
mere i SD-kvalitet efterhånden. Den gamle boks har iøvrigt ok kvalitet, uden at
være prangende.

--
Mvh, Kim Voss Schrader

Fra : sniper_Nolight

Dato : 21-05-08 18:26

> Hvorfor ikke vente på en Blu-Ray udgivelse? Jeg gider ihvertfald ikke
> investere mere i SD-kvalitet efterhånden. Den gamle boks har iøvrigt ok
> kvalitet, uden at være prangende.

jeg mangler endnu en blu-ray afspiller, men regner med en ps3 når metal gear
solid 4 udkommer, så må vi se om der skal startes en ny filmsamling (igen).
--
sniper_Nolight

Fra : Kim Voss Schrader

Dato : 21-05-08 23:17

Hej!

sniper_Nolight wrote:
> jeg mangler endnu en blu-ray afspiller, men regner med en ps3 når metal gear
> solid 4 udkommer, så må vi se om der skal startes en ny filmsamling (igen).

Og det skal der jo. Jeg har f.eks. haft Alien filmene på VHS, laserdisc, 2 gange
på DVD og nu ventes der på BluRay udgivelsen

Fik iøvrigt et BluRay drev til min HDPC til min føds'da så nu skal der handles :)

--
Mvh, Kim Voss Schrader

Fra : No Humor Man

Dato : 20-05-08 20:36

sniper_Nolight wrote:
> [...]
> her mener jeg både film og kvalitetsmæssigt.
> Tak.
> Jeg overvejede om det her indlæg skulle i dk.teknik.dvd?
Intet nyt. Bare en genudgivelse for at malke markedet... og så lige med
lidt nyt ekstra - imo, spild af penge, med mindre du ikke har den gamle
boks.

--
No Humor Man - Corporation for Bad Swimmers

Fra : sniper_Nolight

Dato : 21-05-08 18:29

> Intet nyt. Bare en genudgivelse for at malke markedet... og så lige med
> lidt nyt ekstra - imo, spild af penge, med mindre du ikke har den gamle
> boks.

Jeg har den gamle, så hvis det kun er ekstramaterialet - nej tak.
--
sniper_Nolight

Fra : No Humor Man

Dato : 21-05-08 21:38

sniper_Nolight wrote:

> Jeg har den gamle, så hvis det kun er ekstramaterialet - nej tak.
Jeg har i hvert fald ikke hørt om noget nyt udover ekstra materialet.
Ingen forbedring af billede, lyd eller ekstra scener... ikke rigtigt
noget gejl der er værd at købe en ny boks for.

--
No Humor Man - Corporation for Bad Swimmers

Fra : Kim2000

Dato : 21-05-08 21:53

"No Humor Man" <no.humor.man@webspeed.dk> skrev i en meddelelse

> Jeg har i hvert fald ikke hørt om noget nyt udover ekstra materialet.
> Ingen forbedring af billede, lyd eller ekstra scener... ikke rigtigt noget
> gejl der er værd at købe en ny boks for.

Er der nogen forskel i forhold til VHS båndene, som jeg har? En sådan boks
koster vel trodsalt en del, og jeg har de tre film på bånd - og de er
flittigt brugt

Fra : No Humor Man

Dato : 21-05-08 22:29

Kim2000 wrote:

> Er der nogen forskel i forhold til VHS båndene, som jeg har? En sådan boks
> koster vel trodsalt en del, og jeg har de tre film på bånd - og de er
> flittigt brugt

Øh... er ingen ridser ved flittigt brug nok forskel? .)

--
No Humor Man - Corporation for Bad Swimmers

Fra : No Humor Man

Dato : 21-05-08 22:30

Kim2000 wrote:

> Er der nogen forskel i forhold til VHS båndene, som jeg har? En sådan boks
> koster vel trodsalt en del, og jeg har de tre film på bånd - og de er
> flittigt brugt

Hov... og teksterne er vist heller ikke oppe i billedet...

--
No Humor Man - Corporation for Bad Swimmers

Fra : Ukendt

Dato : 23-05-08 09:59

Kim2000 skrev:

> Er der nogen forskel i forhold til VHS båndene, som jeg har? En sådan boks
> koster vel trodsalt en del, og jeg har de tre film på bånd - og de er
> flittigt brugt

Box'en er pissedyr; Godt og vel 200,- skal du ryste op med. Tilgengæld
er du garanteret, at halvdelen af månedslønnen er gået til fremragende
film underholdning.

(Der *kan* forekomme ironi i ovenstående)

Fra : Mr D

Dato : 23-05-08 11:04

"Thomas M" <niks> skrev i en meddelelse
> [...]
> underholdning.
>
> (Der *kan* forekomme ironi i ovenstående)

Hvor?

simon

Fra : Kim2000

Dato : 23-05-08 14:14

> [...]
> underholdning.
>
> (Der *kan* forekomme ironi i ovenstående)

I min Superbest står boksen altså 699,- ! Men der kan jeg så se jeg _ikke_
skal købe den

Fra : Holst

Dato : 23-05-08 14:19

Kim2000 wrote:

> I min Superbest står boksen altså 699,- ! Men der kan jeg så se jeg _ikke_
> skal købe den

Thomas har nok set den gamle boks.

Fra : Ukendt

Dato : 23-05-08 16:35

Holst skrev:

> Thomas har nok set den gamle boks.

Både den gamle og nye box, koster ikke over 200,- nogle steder i dag.

Ingen af dem har iøvrigt nogensinde kostet 699,- så ved ikke lige hvad
Superbest har gang i.