21 i danmark?
Fra : Rune Zedeler

Dato : 17-05-08 21:55

21 har premiere alle andre steder netop nu, men jeg har ikke hørt noget
om den i dk
http://www.imdb.com/title/tt0478087/

Kommer den slet ikke op herhjemme?

-Rune

Fra : Brian

Dato : 17-05-08 22:15

Rune Zedeler wrote:
> 21 har premiere alle andre steder netop nu, men jeg har ikke hørt
> noget om den i dk
> http://www.imdb.com/title/tt0478087/
>
> Kommer den slet ikke op herhjemme?

Jow, det gør den. Jeg har netop idag set trailer for den i biografen. Jeg
mener at det var engang til Juni, den får premiere.

/Brian

Fra : Rune Zedeler

Dato : 17-05-08 22:36

Brian skrev:
> Jow, det gør den. Jeg har netop idag set trailer for den i biografen. Jeg
> mener at det var engang til Juni, den får premiere.

Super, takker

-Rune

Fra : the LU

Dato : 18-05-08 23:14

"Rune Zedeler" <rz@daimi.au.dk> wrote in message

> Super, takker
>
> -Rune

fafid.dk siger 20/6, og deres datoer passer som regel.

/Tobias